Менеджмент

Існує безліч концепцій формування асортименту магазину. Але найвідомішою вважається категорійний менеджмент (КМ). Цій технології вже кілька десятків років і вона з більшим чи меншим успіхом застосовується у тисячах роздрібних торгових мереж у всьому світі.

У світі споживчих переваг, що швидко змінюються, все більш важливим стає використання сучасних інструментів і стратегій, здатних не тільки адаптуватися до змін, а й передбачати їх. Однією з таких інноваційних систем управління є CATMAN — комплексний підхід, що базується на принципах категорійного менеджменту.

Формула для розрахунку конверсії, приклади та способи розрахунку конверсії, способи та методи збільшити конверсію на кожному етапі вирви продажів. Як покращити конверсію рекламних оголошень, сайту, відділу продажу та комерційної пропозиції.

Складаючи бізнес-план, підприємцю необхідно подумати про те, які відмінності його компанія матиме, порівняно з іншими аналогічними підприємствами. Він шукає вигоди свого бізнесу, щоб виділитися серед конкурентів. Ці заходи називають відбудовою від конкурентів.

Оператор кол-центру – перший співробітник, з яким починає спілкуватися потенційний клієнт. А, як ми всі знаємо, "зустрічають по одязі". Якщо у людини складеться неприємне перше враження про компанію, то як би далі не намагалася вся команда, завоювати довіру буде складно.

Здоров'я безпосередньо пов'язане з якістю, як сила волі. Саме сила волі допомагає нам уникнути спокус у вигляді чергової цигарки чи зайвого жирного пончика. Але чи можна розвинути силу волі настільки, щоб назавжди відмовитись від заборонених та шкідливих для здоров'я звичок?

Уявіть, що ви зайшли до супермаркету та попрямували до відділу молочної продукції. Вам потрібен йогурт, але замість 2-3 варіантів перед вами ціла стіна із десятками різних брендів, смаків та упаковок. Хто вирішив, які саме йогурти будуть представлені на цих полицях? За якою ціною їх продавати? Як припустити, щоб покупці знайшли потрібний товар і при цьому звернули увагу на новинки?

Кар'єрні треки допомагають співробітникам бачити перспективи зростання в компанії, а роботодавцям утримувати цінні кадри та розвивати їх потенціал. Запропонуємо рекомендації щодо розробки та впровадження кар'єрних треків, які допоможуть уникнути типових помилок.

Комерційний директор зараз - це фактично друга особа компанії після генерального. Ми зібрали перелік обов'язків комерційного директора, які найчастіше зустрічаються. І доповнили їх головними якостями, які цінують у таких фахівцях засновники. Використовуйте статтю при складанні плану розвитку та під час підготовки резюме.

Що таке мерчендайзинг? Якщо говорити коротко, то це організація та управління продажами за рахунок грамотного представлення товару у торговій точці. Якщо ще коротше, можна сказати, що мерчендайзинг — це рух товару до покупателю. В основі мерчендайзингу лежать кілька ключових понять. Знаючи та розуміючи їх, ви зможете заробити більше.