Друкувати
Online тренинг
Складська логістика. Логістичні рішення у сфері складування.
Онлайн 23-24-25 липня
Заповнити заявку на участьZOOM
Онлайн тренінг "Складська логістика. Логістичні рішення в галузі складування", проходитиме по Чотири години на день, з практичними завданнями з 10 до 14+ годин, у програмі ZOOM, по Київський час.
Складська логістика. Інструменти практики.
- У програмі онлайн тренінгу:
- Ви не почуєте реклами тієї чи іншої WMS, але багато часу ми приділимо обговоренню, що треба зробити і як для того, щоб побудувати власну WMS, або якісно поставити технічні вимоги ІТ компанії при покупці WMS, щоб ви отримали реальну користь та ефективність від її впровадження;
- на жаль, у нас не буде великих істин з академічних підручників або презентація «а ось дивіться, у цієї компанії ось такий склад», але гарантовано ви отримаєте лише інформацію з практичного досвіду нашого експерта, який вже чверть століття в логістиці та брав участь у створенні кількох корпоративних WMS та працював зі складами рітейлу (різних температурних режимів), виробничих підприємств, дистрибуційних компаній, поштового оператора;
- ну і остання проблема, на наш глибокий жаль, вам не вдасться виспатися на цьому заході, оскільки не буде монотонного бурмотіння під блимання слайдів. Ми працюватимемо активно створювати, будувати, шукатимемо рішення. Точніше шукатимете Ви, а наш експерт вам допомагатиме знаходити рішення в стилі коучингу/менторства (Так, так, наш експерт є і професійним коучем). І він, створюючи програму, ставив за мету, щоб Ви після цих днів вийшли сповнені не тільки знань, а й ідей, вміння дивитися на проблеми під різними кутами, і найголовніше, знаходити їхнє рішення.
Але, точно, ми обговоримо всі ВАЖЛИВІ аспекти в організації роботи складів:
- про сучасні і не дуже технології та обладнання, техніку; про їх плюси та мінуси не тільки фізичні, а й ті, що впливають на витрати (вартість складської обробки)
- адресне зберігання, інвентарний контроль, управління чергою, управління завданнями працівників та інші моменти, які, як показує досвід, ви можете самі створити у себе (аналог WMS). Але якщо наважитеся купувати, то розумітимете, як це має працювати, що необхідно вимагати при впровадженні і як сформулювати ваші «хотілки»;
- як організувати роботу персоналу, мотивувати їх та залучити до роботи
ВСІ ДОКУМЕНТИ, ТЕХ.ЗАВАННЯ, РЕГЛАМЕНТИ ТА ІНШІ ФАЙЛИ, ЯКІ БУДУТЬ ПОКАЗАНІ І ПРО ЯКИХ ЙТИМЕ ЙТИ МОВА БУДУТЬ ВАМ ДОСТУПНІ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ.
ОПИС ПРОГРАМИ ТРЕНІНГУ:
- Технології комплектації замовлень: піккінг (picking) з місця зберігання (стелаж, осередок); Крос-докінг (Cross Docking) паллетний або коробковий; pick-by-line (пік-бай-лайн). Плюси, мінуси кожної технології;
- Інформаційне забезпечення працівників складу при процесах роботи з товаром (паперова, ТСД, Pick-by-Light, Pick-by-Voice, Pick-by-Vision)
- Приміщення складів – специфіка їхнього підбору або проектування для складів;
- Розміщення стелажного обладнання: плюси та мінуси варіантів обладнання;
- Корисний обсяг та площа складу. Про нюанси планування у приміщенні;
- проїзди, проходи. Нюанси управління потоками техніки та людей;
- Вантажний двір, як вузьке місце при інтенсивному трафіку (вашем та сусідів, якщо такі є);
- Постановочні місця та місця для манер = джерело втрат часу. Як при проектуванні це врахувати;
- Техніка: її потреба, обмеження під час використання. Про технічне обслуговування та персональну відповідальність;
- Паспорт складу: форма оцінки поточних можливостей та потенціалу складу; Форма аналізу вузьких місць.
Приймання ТМЦ на склад та розміщення на складі
- Які завдання ми ставимо перед співробітниками приймання
- Якісно та швидко: як ці фактори при прийманні впливають на інші процеси (в т.ч. продажу)
- Практичний кейс: джерела помилок під час приймання та практичні методи їх усунення
- помилка ідентифікації
- Помилки кратності упаковок (складських SKU)
- Терміни придатності та/або партії
- Контроль вхідної якості: правила, внутрішні стандарти, ІТ-підтримка
- внутрішньотарні недокладання
- ваговий товар: проблема усереднення ваги одного вантажного місця
- Розміщення на складі: у чому важливість даного процесу та як він дозволяє підвищити продуктивність
- Розміщення на складі: актуальність вагогабаритних характеристик
- Розміщення на складі: визначення осередку/місця розміщення та алгоритми прийняття рішення (АВС, історична аналогія поведінки товарів даної ТГ, «вибивання» та ін.)
Комплектація замовлень:
- Швидкість, якість та вартість – як цим керувати та досягти ефективності.
- Які метрики краще використовувати для керування (і трохи про драйвери)
- Picking Практичні аспекти впровадження
- формування маршрутів збирання для оптимізації пробігів
- коли АВС розташування товарів завдає шкоди та як не допустити даних помилок
- проблема коректної мотивації на продуктивність: «за що платимо, те й напрацюємо»
- управління електронною чергою
- хвильова комплектація:
- каскадний Picking;
- Picking різними одиницями складського обліку (ЄСУ)
- Pick-by-line Практичні аспекти впровадження
- у чому перевага PBL та у чому його недолік
- керування чергою вхідного потоку та його важливість для безпеки комплектації
- дії, якщо йде збій вхідного потоку:
- на вході товару менше, ніж замовляли;
- на вході товару більше, ніж замовляли;
- запізнення підвезення товарного потоку;
- про практику міксу Picking та PBL
- Cross-Docking - Практичні аспекти впровадження
- 5S на робочому місці комплектувальника
- Фіксація проблем під час комплектації: чому важливо "тут і зараз"
- Lean погляд про додаткові операції, які знижують продуктивність комплектування.
Контроль комплектації:
- Дилема: контроль при комплектації або перевірка пізніше (при упаковці чи відвантаженні)
- Практичні аспекти: про причини виникнення помилок при комплектації
- Ціна помилки та ціна контролю
- Пару слів про несумлінних контрагентів, які користувалися нашим бардаком і «клієнт завжди правий»
- Про практичні методи контролю (ТСД, ваговий, візуальний) та про вартість його впровадження
- Пакувальний лист, відео місця перевірки та інші дрібниці, які скорочують втрати.
Відвантаження замовлень:
- Упаковка та розміщення у транспортному засобі: питання не у відповідальності, а відсутності бою та використанні ТЗ
- Практичні аспекти: як ми вчили обмотувати палети
- Практичний аспекти: вчимося грати в Тетрі або про якість складання палети
- Практичний аспекти: вантажні місця та їх контроль
- Практичний аспекти: «Гра в квача» або як ми забували палети відвантажувати
- Взаємодія з водієм-експедитором.
Інвентарний контроль: як організувати його, щоб він був ефективним
- У чому важливість регулярного інвентарного контролю на складі та на які аспекти управління та сервісу він впливає;
- Інвентарний контроль та додаткові завдання, які можуть бути реалізовані під час його проведення;
- практичний кейс: Організація інвентарного контролю без адресної системи зберігання;
- Повний та вибірковий контроль ТМЦ;
- періодичний, позаплановий інвентарний контроль (нюанси, плюси та мінуси);
– Чи може бути періодичний контроль щоденним? Як автоматизоване управління чергою допомагає у цьому;
- практичний кейс: Організація інвентарного контролю при адресному зберіганні:
- контроль Адреса Осередки
- звірення залишку в осередку;
- Порівняння фізичного залишку з обліковим;
- алгоритм генерування щоденних завдань на інвентарний контроль;
- Організація процесу та процедур усередині складського інвентарного контролю.
Складський персонал:
- кілька слів про поточну ситуацію з персоналом для складів;
- погляд на роботу зі складським персоналом через двофакторну модель мотивації;
- управління завантаженням персоналу та справедливою оплатою (як ми почали керувати чергою замовлень);
- Тарифи або ставка: "з вогню та в полум'я"
- компетенції працівників складу: від складних систем до інтуїтивно зрозумілих процесів (в т.ч. інструкцій, інтерфейсів, візуалізації тощо)
- продуктивність: як міряємо, як зіставляємо, як балансуємо зміни.
- потрібна людина на потрібному: аналіз розриву базових здібностей персоналу. Навчати чи спростити процеси? Оцінка ризиків обох варіантів. Трохи про криву досвіду
- Адаптація та атестація персоналу. Важливість її проведення та як її організувати.
- Мотивація та стимуляція їхньої відмінності
- 12 мотиваційних факторів та застосування даного методу для комплектації персоналом
- Матеріальне та нематеріальне заохочення: побудова системи мотивації з урахуванням економічної вигоди для підприємства
- Організація колективної/бригадної роботи: "Ефект Рінгельмана", Самодертмінація
- система категорій. Плюси і мінуси. Економіка впровадження
- важливі фактори, які нівелює ефект від систем мотивації.
- роль керівника підрозділу на загальну мотивацію колективу (в т.ч. трохи про лідерство в малих групах)
- ВАЖЛИВО: рутинні роботи та проблема втрати якості та мотивації з часом. Як утримати працівника якнайдовше?
Витратні матеріали складі: облік, нормування, контроль ефективного використання.
- пакувальні матеріали та їх облік під час роботи складу;
- нормований облік, облік з використання. Відмінність, трудовитрати та вимоги;
- практичний кейс: автоматичне списання стрейтч плівки;
Робота з оборотною тарою.
- особливості обліку та організації повернення (паллети, ящики, в т.ч. гофро);
– повертати, відновлювати та інші методи оптимізації витрат на зворотну тару. Ціна питання.
- Бізнес-тренер: Степченков Ярослав Євгенович - практик, експерт та консультант у сфері логістики та операційного менеджменту, проектний менеджер IPMA (D), бізнес-тренер з багаторічним досвідом проведення відкритих та корпоративних тренінгів у галузі логістики та управління виробництвом (закупівельна, складська, транспортна логістика, побудова логістичної) служби компанії та дистрибуційної логістики, організація виробництва та матеріальних потоків). Має багатий досвід викладання, консалтингу та бізнес-консультування в Україні та країн СНД. Операційна ефективність із Ярославом Степченковим https://www.facebook.com/YaroslavStepchenkov/
-
Регламент онлайн тренінгу за київським часом:
Реєстрація з 9,55
Початок 10,00
Перерва 12.00 – 12,15
Закінчення 14.00 +
-
Вартість участі:
4,800.00 грн. - за одного учасника.
Для другого та третього учасника знижки 5% та 7% відповідно.
У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.
P.S.: Ця програма передбачає можливість проведення корпоративного (індивідуального) замовлення зі спеціально розробленими прикладами та завданнями з урахуванням специфіки вашого бізнесу та рівня підготовки групи.
При реєстрації на сайті знижка -5%
|
|
Назад