печать

Навіщо потрібен Комплаєнс?

Мета впровадження системи "Комплаєнс" – створення в компанії ефективних механізмів з виявлення та аналізу корупційно-небезпечних сфер діяльності, оцінка та управління правовими та фінансовими ризиками при виникненні корупційних відносин, забезпечення комплексного захисту підприємства чи організації від різних правових, податкових, економічних, репутаційних , санкційних та інших загроз.

Правові підстави Антикорупційного Комплаєнсу
 Регулятивне середовище є сукупністю взаємодіючих нормативних та ненормативних регуляторів у сфері боротьби з корупцією, з хабарництвом та протидії відмиванню коштів отриманих незаконним шляхом.

Три основні блоки нормативних актів:
1. Іноземне законодавство (має екстериторіальний характер).
2. Міжнародне законодавство (конвенції, ратифіковані Україною).
3. Законодавство України, включаючи закони та підзаконні нормативні акти.

Чому на українські підприємства поширюються іноземні закони щодо комплаєнсу? У зв'язку з екстериторіальним (транскордонним) характером законодавчих актів у сфері комплаєнс, протидії відмиванню грошей та фінансуванню тероризму (ПОД/ФТ)

Приклади іноземного законодавства:
- Закон США "Про протидію корупції за кордоном" (Foreign Corrupt Practices Act, FCPA, 1977).
- Закон США про оподаткування іноземних рахунків (Foreign Account Tax Compliance Act - FATCA), який набув чинності з 1 січня 2013 року.
- Закон Великобританії про хабарі (UK Bribery Act).

Що дає антикорупційний комплаєнс бізнесу? Розповість Андрієнко Олег Іванович
Результатами ефективної роботи корпоративної комплаєнс-системи в компаніях є:
- налагоджена система виявлення та запобігання явищам шахрайства, корупції та іншого роду загроз бізнесу;
- запобігання та мінімізація фінансових втрат, банкрутства та санкцій стосовно компаній з боку українських та зарубіжних регуляторів;
- завчасний моніторинг, розпізнавання та попередження ризиків недотримання вимог регуляторів;
- підвищення ефективності діяльності підприємств та збільшення їх конкурентоспроможності та вартості;
- Збереження та розвиток ділової репутації компаній як в Україні, так і за кордоном.

P/S. Рекомендуємо семінар Комплаєнс контроль в організації а також Що таке комплаєнс і навіщо він потрібний І корисні статті поради:

Такі як Види KPI мотивації організації Види мотивації персоналу на підприємстві.


Статьи этой же рубрики