Обучение

Нормування праці - це комплекс заходів щодо вимірювання кількості праці, яка має бути реалізована в рамках заданої технології. Проблеми нормування праці останніми роками об'єктивно висунулися першому плані є одним із важливих елементів системи управління персоналом організації. Пов'язано це насамперед із необхідністю підвищення ефективності використання трудового потенціалу працівників, оптимізації їх чисельного та професійного складу та сучасним коригуванням вимог до персоналу виходячи з умов ринку.

Розібрали основні питання про нормування праці: що це таке, основні завдання та види (норма часу, обслуговування, виробітку). Методи впровадження, структура робочого часу, розрахунок чисельності, вимоги до нормувальників та мотивація — все це потрібно, щоб досягати планових показників на підприємстві у визначені терміни.

У цьому матеріалі ми маємо докладно розглянути базові принципи розташування товару, оскільки без грамотного мерчендайзингу не обійтися жодному магазину.

Система ощадливого виробництва допомагає вдосконалювати процес випуску продукції, скорочувати витрати, створювати цінність товарів споживачам. Ощадливу концепцію застосовують не лише на виробництві, а й в інших сферах: фінансовій, IT. Розглянемо, що таке ощадливе виробництво та за допомогою яких інструментів воно реалізується.

Нормування праці - це комплекс заходів щодо вимірювання кількості праці, яка має бути реалізована в рамках заданої технології. Проблеми нормування праці останніми роками об'єктивно висунулися першому плані є одним із важливих елементів системи управління персоналом організації.

Цього року ведення записів про робочий годинник продовжує відігравати важливу роль у керівництві персоналом. 2024 року закон вимагає від роботодавця вести облік робочого часу співробітників. Раніше для цього використовували паперові табелі, але зараз компанії мають багато нових та ефективних інструментів. Про те, що таке облік цьогорічного робочого часу, його види та методи – розповість Старожукова Інна Альбертівна, бізнес тренер, спікер.

Минулого року користувачі витратить на покупки в інтернеті 5,5 трлн доларів. Щоб відкусити шматок цього пирога, мало просто створити сайт і підключити платіжну систему. Потрібно підійти до продажу з погляду маркетингу та психології. У статті розповідаємо про 13 маркетингових прийомів, за допомогою яких онлайн-магазини підвищують продаж.

У наші дні складно когось здивувати пройденим курсом чи новою «корочкою» про завершення чергового тренінгу. Бізнес навчання давно перестало бути привілеєм для обраних. Як це було ще буквально років 5-7 тому.

Бізнес має приносити прибуток. Головним показником успішного розвитку є зростаюча прибутковість. Як збільшити продаж у роздрібному магазині в умовах, коли ринок перенасичений товарами та конкурентами? У наші дні це питання актуальне як для початківців, так і для досвідчених підприємців. Інструментів та способів впливу на зростання доходів існує багато, ми розглянемо найефективніші.