Советы начинающим
Практично в кожній вакансії у списку необхідних навичок можна зустріти «креативність». Здатність знаходити нестандартні способи рішення і вигадувати хороші ідеї цінується зараз набагато більше, ніж старанність та дотримання інструкції. Розберемо, що таке креативність і що впливає на неї, як підвищити рівень креативності, щоб застосовувати її в роботі. Наведемо способи, як розвинути навичку і розповімо, як підтримувати себе та свою команду у добрій "креативній формі".
Світ безперервно змінюється, і це призводить до нових викликів для бізнесу будь-якого масштабу. З одного боку, це можливості, зростання та прибуток, а з іншого — високі ризики, регрес та збитки. Сьогодні підприємцю важливо вибрати правильну стратегію розвитку з урахуванням особливостей його компанії та поточних реалій, щоб впевнено закріпитися на своєму місці та продовжити зростати.
Якщо ви вважаєте, що робите свою роботу ідеально, не бійтеся звернутися до свого начальника з проханням підвищення зарплати. Багато людей бояться просити про підвищення, навіть якщо вони і знають, що заслужили це, використовуючи виправдання на кшталт "Економіка зараз не в кращому стані" або "Я ніяк не можу знайти відповідного моменту". Якщо це дуже схоже на вас, тоді настав час припинити підлаштовуватися під ситуацію і почати планувати необхідні дії для отримання такого заслуженого підвищення. кроками нижче.
Спливаючі вікна Спливаючі вікна, або поп-апи – багатофункціональний інструмент, який допомагає конвертувати трафік онлайн-магазину в потенційних клієнтів. Сервіс зі створення спливаючих вікон OptiMonk заявляє, що середня конверсія поп-апів складає 13%. Це означає, що кожен десятий відвідувач сайту натискає на поп-ап і переходить на наступний етап вирви: підписується на розсилку, переходить до каталогу, повертається до кинутого кошика. Поп-апи допомагають просувати конкретні товари. На складі завалялися торішні кросівки? Можна запропонувати знижку на спливаючому банері. Чи вийшла нова колекція диванів? Привертаємо увагу до них.
Посадова інструкція спеціаліста із закупівель визначає коло прав та обов'язків співробітника, який працює в цьому напрямку. Цей документ, хоч і може бути прописаний організацією самостійно, але має відповідати деяким конкретним вимогам.
У перевезення не приходять випадково. Хтось починав водієм, інші на позиції менеджера чи відповідального за спрямування. Якщо ви вирішили організувати свій бізнес із вантажоперевезень, то доведеться вникати у всі деталі та нюанси, а потім їх контролювати. Потрібно розбиратися в техніці хоча б на рівні просунутого користувача. Розповідаємо, як розпочати бізнес із вантажоперевезень з нуля у цому році: публікуємо покрокову інструкцію для підприємців.
За результатами своїх досліджень, компанія Strategy Analytics заявила, що до цого року, кількість віддалених співробітників досягне 1,96 млрд. Прогнози прискорила ситуація з пандемією, під час якої більшість компаній перейшли на дистанційний режим роботи вже в прошлому році році.
Кожному, хто має намір купити машину, потрібно укласти договір купівлі-продажу автомобіля. При переоформленні автомобіля з одного власника на іншого, такий вид договору та довідку-рахунок складає ДАІ. Все ж таки це стандартні договори, що не містять окремих нюансів, які можуть представляти великий інтерес для покупця або продавця авто.
У цій статті розповімо, які сьогодні бувають режими робочого часу, і чого щодо них вимагає чинний Трудовий Кодекс. Також поговоримо про те, як саме враховувати різні види використання робочого часу, за допомогою яких засобів та інструментів можна зробити процес реєстрації початку та закінчення роботи співробітників максимально простим та зручним.
Ми склали список корисних інструментів для контролю працівників, які тимчасово або постійно працюють віддалено з дому.




