печать

Поради як керувати людьми

Чи вмієте ви зважати на себе одним правильним поглядом, як не піддаватися чужому тиску і як спілкуватися зі щирим співчуттям і добротою навіть із найнеприємнішими знайомими?

У процесі спілкування ми часто наражаємося на психологічний вплив, який не обмежується лише впливом продавців, реклами або клієнтів, які намагаються маніпулювати під час переговорів. Насправді це відбувається і в звичайному житті, наприклад, коли ми просимо друга відкласти смартфон і вислухати розповідь. Або кажемо: «Я тебе в той раз рятував, можеш тепер ти мені допомогти». Як правило, у таких випадках ми використовуємо техніки впливу ненавмисно.

То як керувати людьми?
- Багатозначний погляд. Можна подивитися так, щоб змусити оточуючих поважати вас і неусвідомлено сприймати серйозного опонента. Ця порада особливо актуальна у спірних ситуаціях, щоб читати думки та керувати людьми, наголошуючи, що вашу думку не варто ігнорувати і що останнє слово залишається саме за вами.

Погляд повинен зосередитись на очах співрозмовника, але не тільки на їхній поверхні – намагайтеся зазирнути у саму глибину. Таким чином, вийде впевнений, пронизливий погляд, який виражає вашу рішучість.

- Енергетична перерва. Для досягнення своєї мети маніпулятори нерідко використовують недоречні чи безтактні питання у колективі. У приватній розмові ви могли відмовити або зовсім не відповідати. Публічно вас можуть застати зненацька, змушуючи погодитися з нав'язаною точкою зору.
Читайте також - Що таке консумація? А також, Як керувати людьми методи та поради? Розповідає Андрієнко Олег Іванович, практичний бізнес консультант.

Використання енергетичної паузи дозволить уникнути подібних неприємностей. Тримайте зоровий контакт із співрозмовником, наче зараз вступіть у діалог, але не говоріть нічого. Він готовий почути вас, але ваше мовчання приводить його в замішання. Він від сорому ховає очі, і в цей момент ви підкидаєте зовсім сторонню тему для обговорення. Після цього інциденту він більше не змушуватиме вас обговорювати незручні теми в компанії.

- Пауза та підтримка. Найчастіше маніпулятори намагаються досягти своєї мети, сподіваючись на наполегливість власних вимог. Тобто, як правило, вони усвідомлюють, що їхні побажання є безпідставними, і ви це розумієте. Однак емоційно продовжують вимагати будь-що, сподіваючись на вашу поступливість через небажання конфліктувати. Погодившись із подібним тоном або почавши сперечатися, ви спровокуєте конфлікт.

У подібній ситуації правильніше зробити паузу, а потім дружнім тоном запропонувати продовжити розмову. Відчувши від вас підтримку, опонент заспокоїться та перестане виявляти агресію. У цьому прикладі чітко показано, як словами керувати людьми.

Кивайте і спонукайте співрозмовника порозумітися далі. У результаті він пояснить свою поведінку, потім виправдовуватиметься і, можливо, принесе вам свої вибачення, усвідомивши свою неправоту.

- Захист від нав'язливого погляду. Іноді ми інтуїтивно застосовуємо деякі тактики взаємодії, бажаючи досягти бажаного від іншої людини. Якщо співрозмовник пронизує вас поглядом, це означає, що він також використовує певну психологічну тактику. Однак ви не зобов'язані підігравати у цій грі. Встановіть зоровий контакт, посміхніться, тим самим показуючи, що вам байдуже, і відверніться на щось інше.

- Подолання антипатії. У житті іноді доводиться перетинатися із малоприємними персонами, з якими треба налагоджувати доброзичливі стосунки. Щоб спілкування проходило нормально, особливо якщо необхідно отримати від них щось, потрібно навчитися контролювати своє ставлення. Це не просто фальшива посмішка, а щире співчуття та доброта.
Дізнайтесь - Що таке гештальт і чому ти так часто чуєш про нього?

Як це застосувати, якщо перед вами людина, яка вам неприємна? Уявіть її маленькою дитиною.
- Зовнішній тиск Багато хто прагне домогтися бажаного, чинячи колеги, родичі або друзі. Це може проявлятися в повторенні вимог з різною наполегливістю.

Як з цим впоратися? Ефективно позначати ситуацію прямо.

- Уміння відмовляти. Щоб навчитися керувати людьми, необхідно оволодіти мистецтвом говорити ні. Відмова. Безперечно, така різка відмова не завжди доречна, але в деяких ситуаціях вона вкрай важлива.

- Не аргументуйте свою відмову. Це навичка, яка приходить з досвідом. Якщо ви вже сказали ні, намагайтеся уникати пояснень. виправданий, але іноді варто все ж таки порозумітися.

- Думка без доказів. У процесі переговорів факти, які виступають на захист вашої правоти, часто впливають на емоційний рівень.

Наприклад, коли ви висловлюєте одну думку, а ваш опонент її спростовує. При спробі уявити другий аргумент ви тим самим визнаєте, що перший був невдалий, що означає втрату свого становища та віри у власну правоту.

- Закріпити нову позицію. Якщо ви берете на себе нову роль, будь то керівник групи, капітан команди чи щось ще, важливо відразу ж позначити свої повноваження. Важливо швидше робити те, що було недоступне раніше. обмежені.

Ці методи управління людьми та захисту від маніпуляцій – елементи управлінського мистецтва, здатного змінити ваш стиль спілкування та світогляд. Отримати такі знання можна, вивчаючи досвід кваліфікованих фахівців.

P/S: Теж, не менш цікаві статті  -  Як збільшити продаж в інтернет-магазині, також, Як підвищити ефективність роботи працівників?  Корисні поради дають Немировський Ігор Борисович та Старожукова Інна Альбертівна.


Статьи этой же рубрики