Советы Великих людей

Розберемо приклад, як сторітлінг у рекламі допомагає підвищити лояльність до бренду.
Бренд доглядової косметики Dove зняв рекламу із цікавою історією. По сюжету дівчата розповідають портретисту, який вони бачать свою зовнішність, а він за їх описом пише портрет.

Чи вмієте ви зважати на себе одним правильним поглядом, як не піддаватися чужому тиску і як спілкуватися зі щирим співчуттям і добротою навіть із найнеприємнішими знайомими?

Мислення – процес обробки інформації з виявлення закономірностей і зв'язків між предметами, явищами, категоріями тощо. буд. Простими словами, мислення – це отримання нової інформації на основі вже наявної в нашій голові. Мислення вважається найвищим ступенем людського пізнання.

Поняття успіх має різні значення для кожної людини. Все залежить від того, що ви в нього вкладаєте, в якій ситуації вимовляєте, чого прагнете.

Рік тому з початком пандемії коронавірусу компанії по всьому світу виявилися змушені перевести мільйони своїх фахівців на роботу з дому. Це призвело до того, що і так потужний тренд на віддалену зайнятість став одним із домінуючих. Розповідаємо про те, як нові реалії змінили роботу керівника – і про те, як роботодавці стежать за співробітниками, які працюють з дому.

Коли команда не справляється зі своїми завданнями та зриває терміни, керівнику доводиться втручатися у безліч процесів чи навіть переробляти частину роботи, щоб зберегти імідж компанії. У результаті терміни зірвані, план не виконано, а прибуток втрачено. Першим бажанням у такій ситуації є масово звільняти персонал. Не варто поспішати.

Результат роботи співробітника залежить від цього, як йому ставлять завдання. Якщо доручення не виконано, то найчастіше у цьому винен керівник: він або неправильно пояснив, що йому потрібне, або не проконтролював виконання. Ми з'ясували у експертів, що таке правильна постановка завдань співробітникам і які послуги краще використовувати для контролю.

Давно набило оскомину і перестало здаватися страшним це незграбне слово "криза". Свідомість, ніби захищаючись, навмисно не надає йому особливого значення. Але тільки до того часу, поки вас це не стосується особисто. А що робити, якщо вже торкнулося? Якщо компанія наполовину скоротила штат, вкрай урізала всі витрати, переїхала в менш комфортабельний офіс і всі основні проекти заморожені?

Криза у відносинах – це складний переломний момент у подружній парі або закінчення відносин, який зазвичай супроводжується конфліктами та різкими неприємними змінами. Простіше кажучи, криза у відносинах – це зіткнення двох осіб, які не бажають поступатися, слухати та чути один одного.

Причин для демотивації співробітника та зниження його бажання діяти у робочому процесі ефективно може бути безліч.