печать

Як збільшити продаж в інтернет-магазині?

Минулого року користувачі витратить на покупки в інтернеті 5,5 трлн доларів. Щоб відкусити шматок цього пирога, мало просто створити сайт і підключити платіжну систему. Потрібно підійти до продажу з погляду маркетингу та психології. У статті розповідаємо про 13 маркетингових прийомів, за допомогою яких онлайн-магазини підвищують продаж.


Вспливаючі вікна
Спливаючі вікна, або поп-апи – багатофункціональний інструмент, який допомагає конвертувати трафік онлайн-магазину в потенційних клієнтів.

Сервіс зі створення спливаючих вікон OptiMonk заявляє, що середня конверсія поп-апів складає 11%. Це означає, що кожен десятий відвідувач сайту натискає на поп-ап і переходить на наступний етап вирви: підписується на розсилку, переходить до каталогу, повертається до кинутого кошика.

Поп-апи допомагають просувати конкретні товари. На складі завалялися торішні кросівки? Можна запропонувати знижку на спливаючому банері. Чи вийшла нова колекція диванів? Привертаємо увагу до них.
Також пропонуємо, відео тренінги з продажу, і відео Бюджети з шаблонами бюджетів та фінансовою моделлю, для фінансистів. **********

 Лічильник зворотного часу
Багато онлайн-магазинів використовують віртуальний годинник, який відраховує час. Такий таймер створює відчуття терміновості та невідкладності. Якщо відвідувач сайту хоче щось купити, а на цей товар протягом найближчих кількох годин діє знижка, очікується зростання продажів.

  *** Компанії, які використовують лічильники часу, збільшують дохід у середньому на 9%.

Яскравий приклад використання таймерів – це розпродаж на зразок чорної п'ятниці або кіберпонеділка. Споживачі поспішають купити, тому що вже звикли, що знижки в цьому випадку обмежені за часом.

Кількість товару.
Залишки ще один стимул швидше купити необхідний товар. Можна показувати загальну кількість товару на складі або повідомляти скільки одиниць залишилося в конкретному магазині. Одні компанії показують залишки для всіх товарів, інші – для найпопулярніших чи застарілих, для обраних чи тих, які людина колись додала у кошик.

Якщо у вас є контакти покупців, можна надсилати їм смс, пуші та листи з інформацією про те, що товар незабаром закінчиться. А щоб повідомлення краще спрацювали, пропонуйте невелику знижку.

Супутні чи схожі товари
У комерції є такі поняття, як up-sell та cross-sell.

Up-sell – це продаж схожого, але дорожчого товару. Наприклад, клієнт вибрав торішній смартфон за 20 000, а ми запропонували йому купити нову модель за 30 000.

Cross-sell - це допродаж товарів, які можуть виявитися корисними для клієнта. Наприклад, якщо людина купує велосипед, можна запропонувати йому шолом, рукавички, пляшечку для води.

В онлайн-магазинах схожі та супутні продукти показують у спеціальних блоках на сторінці з основним товаром. Такі блоки допомагають клієнту порівняти товари чи зібрати повний набір товарів. При цьому людині не потрібно витрачати час на додаткові пошуки: система сама підбирає потрібні варіанти, спираючись на історію переглядів.
P/S: Що таке трекінг у бізнесі? А також, як збільшити продаж в роздрібному магазині? І не менш цікава стаття - Трекінг - професія майбутнього для бізнесу, це дійсно будуть цікаві статті.


Статьи этой же рубрики