печать

Як обрати хороше івент агентство

 

Будь-який професіонал, який займається організацією заходів, розуміє потребу оптимізації логістики планування. Це не завжди легко, особливо якщо ви хочете досягти першокласних результатів та незабутніх вражень для своїх відвідувачів.

 

Давайте будемо чесними: планування заходу може бути болючим, і рівень болю різко зростає, якщо у вас немає досвіду управління заходами. Ну то що ти робиш? На щастя, ви маєте можливість вибирати між плануванням заходу власними силами (ой!) або наймом агентства з організації заходів. Ми можемо порекомендувати одне з таких агенств – Day&Night

 

Вас може обурити ідея найняти інше агентство для допомоги в організації вашого заходу. Агенція ніколи не буде знати вашу компанію краще, ніж ви і ваша команда. Як люди з іншої компанії можуть успішно організувати ваш захід, якщо вони нічого не знають про ваш бренд?

 

Не турбуйтеся – простий брифінг під час ознайомчої зустрічі може вирішити цю проблему.

 

Наймання агентства з проведення заходів, яке зробить за вас важку роботу, може виявитися найкращим рішенням, яке ви будь-коли могли прийняти. Однак знайти когось, кому ви довіряєте, щоби спланувати ваш захід, може бути непросто. Якщо ви не знаєте бренду за рекомендаціями, у вас немає іншого вибору, окрім як вибрати випадкове агентство і сподіватися, що все вийде.

 

Але навіть без рекомендацій є кілька способів знайти дійсно гарне івент агентство .

 

Ось як це зробити:

 

№1. Виберіть агентство з проведення заходів, яке щедро та креативно підходить до свого контенту.

Хороший спосіб оцінити рівень експертизи event -агентства - проаналізувати, як воно просуває себе в Інтернеті. Очевидно, що агентство може просто використовувати Google AdWords або банери, але чи достатньо цього?

 

Впливові бренди використовують маркетинг, щоб ще більше підвищити цінність своїх потенційних клієнтів та потенційних клієнтів, а це означає, що вони не просто намагатимуться «просувати» свої послуги, а натомість будуть ділитися своїм досвідом в Інтернеті. Перевірте веб-сайти різних агенцій та канали соціальних мереж на наявність оригінального контенту. Чи використовують вони свої ресурси для створення цікавих повідомлень у блогах чи відеороликів? Чи намагаються вони бути корисними та додати реальну цінність?

 

Якщо ви знайдете агентство з проведення заходів, яке вкладає час і зміст у свою стратегію контент-маркетингу, швидше за все, ви знайшли по-справжньому професійну команду, яка знає, як йти в ногу зі змінними вимогами ринку.

 

№ 2. Проаналізуйте свою першу взаємодію з представниками агентства

Іноді перші червоні прапорці можуть з'явитися одразу. Представники агентства можуть бути не дуже чуйними, поводитися недружелюбно, не розуміти ваших потреб або бути недбалими з електронними листами, терміновими.

 

Якщо це станеться, не поспішайте одразу списувати агентство з рахунків — спочатку спитайте себе, чи ви надали всю необхідну інформацію про ваш захід і чи достатньо ясно виклали свої потреби. Якщо ви відчуваєте, що так, продовжуйте шукати інше агентство з проведення заходів. Ви не хочете працювати з токсичною чи непрофесійною організацією.

 

№3. Зверніть увагу на те, як працює агентство

Перш ніж підписувати договір з івент-агентством, переконайтеся, що ви розумієте процес роботи агентства. Який його протокол планування? Що очікується від вас? Що покриває агенція? Який його особливий підхід до логістики?

 

Відповіді на ці питання дадуть вам чітке уявлення про те, чи сумісна організація з організації заходів з вашою компанією і чи поділяєте ви однакові робочі цінності.

 

№ 4. Зверніть увагу, як команда реагує на ваші потреби

У світі подій реакція та швидкість вирішують усе. Очевидно, що ви не повинні очікувати відповіді на свої електронні листи через п'ять хвилин після їх надсилання. Проте ви зможете оцінити агентство подій залежно від того, наскільки реагують його учасники.

 

Планування заходу непередбачуване, тому ніколи не знаєш, коли доведеться щось міняти. Хороше івент агентство завжди стежитиме за змінами і все оновлюватиме.

 

№ 5. Почніть із меншого та менш витратного проекту

Не завжди легко зрозуміти, чи справді агентство з організації заходів хороше чи ні. Якщо у вас є сумніви, спробуйте скористатися послугами для невеликого проекту.

 

Наприклад, якщо ви очікуєте велику конференцію наступного року, цього року ви можете спробувати найняти агентство для менш вимогливого та безризикового проекту, такого як планування сніданку для керівників або невеликої корпоративної зустрічі. Це дозволить вам побачити, як працює команда агентства, та її здатність досягати високих результатів.

 

В ув'язненні

 

Вибір ефективного агентства для вашого заходу може зайняти деякий час, тому обов'язково визначте свої потреби і почніть пошук агентства задовго до того, як вам потрібно буде планувати свій захід. Не поспішайте і ретельно вивчіть якнайбільше агентств. Беріть участь у ознайомлювальних зустрічах із ними. Проаналізуйте їхню чуйність і протокол роботи, і тільки потім приймайте рішення.


Статьи этой же рубрики