печать

Труднощі у продажах, чи що заважає продавати?

Важко уявити успішну сучасну компанію, яка не має своєї системи продажів.

Що я розумію під системою? – Свої стандарти роботи із клієнтами. Ці стандарти продажів були сформовані роками та перевірені на практиці. Проте, працюючи з різними компаніями, я рік у рік помічаю одні й ті самі проблеми.

 

Ці проблеми гальмують розвиток компанії та роблять її не конкурентною.

 З якими проблемами стикаються компанії під час продажу?

  -  Співробітники дуже добре знають - як продавати (етапи продажів, прийоми аргументації та роботи з запереченнями), але не застосовують ці знання на практиці або застосовують, але погано.

 -   Співробітники знають як продавати, але їх знання застаріли, вони не шукають нових можливостей, способів, а роблять так, як їх навчили кілька років тому і більше, а ринок змінюється дуже швидко, клієнти адаптуються до методів продажів, у них з'являється імунітет ” і старі прийоми вже не спрацьовують, хоч раніше працювали добре. У такому разі співробітники не розуміють, що не так, а креативності та гнучкості розуму, а іноді й бажання, не вистачає, щоб пристосуватися та змінитись.

 

Тож які є способи вирішити ці проблеми та підвищити продажі?

 

У першому випадку підійде практика. Відточування навички. Щоб знання перейшли в хорошу, закріплену навичку, з подальшим контролем та корекцією. Тут можна використовувати і навчальні онлайн тренінги з продажу та наставництво та чек-листи зворотного зв'язку та те й інше разом узяте.

 

У другий випадок, працювати треба з “прокостинацією” співробітників. Запустити процес мислення, досліджувати можливості (наприклад, за допомогою моделі GROW), інструментів коучингу, побудувати систему, стратегію, сприяти творчому баченню. Одним словом, досліджувати нові можливості та побудувати нові стратегії. Також, можливо, доведеться попрацювати з мотивацією.

 

Як правило, на таку роботу йде 2-3 дні, залежно від кількості співробітників, але ті ідеї, які генерує група, значно покращують взаємодію в колективі, підвищують активність співробітників.

 

Життя йде шаленим темпом, на ринку з'являються нові товари, послуги, рішення, споживач не встигає реагувати, йому складно і страшно. Тому компанії повинні брати на себе обов'язок донести до клієнта інформацію зрозумілою йому мовою, у зручній формі, довівши переваги та вигоди і водночас, не будучи нав'язливими. Це не проста праця, з якою стикаються менеджери з продажу щодня.

 

Саме тому, доводиться постійно підвищувати кваліфікацію та вчитися не лише навичкам продажу, а й тайм менеджменту та стресостійкості та конфліктології, та планування та розвивати емоційний інтелект. У сучасному світі, менеджер став одним з найважливіших етапів заробітку для компаній, а від його професіоналізму та кваліфікації залежить успіх компанії, її імідж.

 

Ось чому багато компаній зараз займається навчанням персоналу, проводять тренінг продажів, клієнтоорієнтованості, а також супутні, які допомагають зробити роботу менеджерів більш ефективною.

 

Якщо ви вважаєте, що ваші співробітники можуть працювати краще, ніж зараз працюють, зверніться до досвідченого бізнес-тренера, який підбере для вашої компанії оптимальну програму навчання, яка вирішуватиме ваші завдання.

 

Зателефонуйте (063)237-90-05, щоб дізнатися подробиці та замовити тренінг для своїх співробітників.

 

Тут тренінги з продаж, а також онлайн тренінги з продаж,  http://sales.nbc.ua/

Тут все про корпоративні тренінги з продажу, відео презентація, і методи проведення.

 

Якщо буде у вас час, пропонуємо прочитати "7 Хитрощів, що призводять до продажу"


Статьи этой же рубрики