Поради початківцям
Один із німецьких автовиробників запустив рекламний ролик: на тлі новеньких машин виступають діти. Вони розповідають про себе, про свої успіхи. І жодного слова про автомобілі. На думку маркетологів, саме так сьогодні має виглядати реклама. Продавати потрібно не автомобілі з їх чудовими технічними характеристиками та зниженими цінами, а, наприклад, сімейні цінності, складовою яких є блискучі машини, що видніються на задньому плані. Уявлення про те, як потрібно працювати з покупцем сьогодні змінюється - на зміну традиційним інструментам та методам приходить інтрамаркетинг.
Впровадження категорійного управління та розробка категорійних стратегій – велике завдання. Тема широко обговорюється у професійній спільноті. Є багато публікацій, доповідей на конференціях. Однак, наявні матеріали складно розглядати як практичне керівництво. Зазвичай описані загальні підходи. Рідше їх застосування до кількох категорій на конкретному підприємстві.
Щоб працювати з запереченнями клієнтів, потрібно знати, як вони проявляються у продажах та варіанти відповіді на них. Тільки так можна довести угоду до логічного кінця. Але багато менеджерів дають задню, почувши "Ні, дякую, дорого", і починають все заново.
Продавати більше – головна мета будь-якого інтернет-магазину. Адже саме обсяг продажів визначає прибутковість та успішність бізнесу. Але в онлайн-торгівлі це простіше сказати, ніж зробити. Конкуренція у віртуальному просторі зростає з кожним днем, а тому залучити та утримати потенційних клієнтів не так просто.
Будьте добрішими і чуйнішими. Ринок просування та продажів у B2B-сегменті схожий на машину з вибивання грошей та знижок. Мало хто бачить за комерційними пропозиціями людей, яким потрібне розуміння, увага та турбота. Покинуті форми зворотного зв'язку, за якими ніхто і ніколи вам не передзвонить, змучені голоси молодих продажників, яких посадили на обдзвон «крижаної» погано складеної бази. У всьому цьому немає людей, причому з обох боків. Де ж успішні продажники, які дотримуються правила ніколи не обідати одному чи віртуози, у яких навіть у лазні є візитівка? Ринок продажів B2B ніби змирився, що з ним не фліртуватимуть: тільки продажі в лоб і сухе виконання домовленостей.
Для того, щоб персонал стабільно та ефективно працював, його потрібно правильно мотивувати. Про те, як зацікавити співробітника роботою та утримати висококваліфікованих фахівців у компанії на довгі роки,
Якщо ви часто ходите на співбесіди або найближчим часом плануєте міняти роботу, краще заздалегідь дізнайтеся, що думають менеджери з персоналу, на що звертають увагу і навіщо насправді ставлять свої коронні питання.
Потрібно знати поради, які допоможуть вам пройти співбесіду та отримати роботу.
Скрипт дзвінка – це сценарій, алгоритм, яким повинен діяти продавець, спілкуючись із клієнтом по телефону.
Щоб працювати над збільшенням обсягу продажів, необхідно чітко уявляти, що це таке, і від чого він залежить.




