печать




Страницы: [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  

Поради початківцям

Категорійний менеджмент та особливості сучасного інтрамаркетингу Категорійний менеджмент та особливості сучасного інтрамаркетингу

Один із німецьких автовиробників запустив рекламний ролик: на тлі новеньких машин виступають діти. Вони розповідають про себе, про свої успіхи. І жодного слова про автомобілі. На думку маркетологів, саме так сьогодні має виглядати реклама. Продавати потрібно не автомобілі з їх чудовими технічними характеристиками та зниженими цінами, а, наприклад, сімейні цінності, складовою яких є блискучі машини, що видніються на задньому плані. Уявлення про те, як потрібно працювати з покупцем сьогодні змінюється - на зміну традиційним інструментам та методам приходить інтрамаркетинг.

Використання експертних систем для розробки категорійних стратегій Використання експертних систем для розробки категорійних стратегій

Впровадження категорійного управління та розробка категорійних стратегій – велике завдання. Тема широко обговорюється у професійній спільноті. Є багато публікацій, доповідей на конференціях. Однак, наявні матеріали складно розглядати як практичне керівництво. Зазвичай описані загальні підходи. Рідше їх застосування до кількох категорій на конкретному підприємстві.

Типи заперечень у продажах, як працювати зі складними клієнтами Типи заперечень у продажах, як працювати зі складними клієнтами

Щоб працювати з запереченнями клієнтів, потрібно знати, як вони проявляються у продажах та варіанти відповіді на них. Тільки так можна довести угоду до логічного кінця. Але багато менеджерів дають задню, почувши "Ні, дякую, дорого", і починають все заново.

Як створити успішний інтернет-магазин: правила та секрети? Як створити успішний інтернет-магазин: правила та секрети?

Продавати більше – головна мета будь-якого інтернет-магазину. Адже саме обсяг продажів визначає прибутковість та успішність бізнесу. Але в онлайн-торгівлі це простіше сказати, ніж зробити. Конкуренція у віртуальному просторі зростає з кожним днем, а тому залучити та утримати потенційних клієнтів не так просто.

Продаж у B2B стратегія та інструменти просування компанії Продаж у B2B стратегія та інструменти просування компанії

Будьте добрішими і чуйнішими. Ринок просування та продажів у B2B-сегменті схожий на машину з вибивання грошей та знижок. Мало хто бачить за комерційними пропозиціями людей, яким потрібне розуміння, увага та турбота. Покинуті форми зворотного зв'язку, за якими ніхто і ніколи вам не передзвонить, змучені голоси молодих продажників, яких посадили на обдзвон «крижаної» погано складеної бази. У всьому цьому немає людей, причому з обох боків. Де ж успішні продажники, які дотримуються правила ніколи не обідати одному чи віртуози, у яких навіть у лазні є візитівка? Ринок продажів B2B ніби змирився, що з ним не фліртуватимуть: тільки продажі в лоб і сухе виконання домовленостей.

Як змусити співробітників краще працювати? Як змусити співробітників краще працювати?

Для того, щоб персонал стабільно та ефективно працював, його потрібно правильно мотивувати. Про те, як зацікавити співробітника роботою та утримати висококваліфікованих фахівців у компанії на довгі роки,

Як успішно пройти співбесіду? Як поводитися на співбесіді? Як успішно пройти співбесіду? Як поводитися на співбесіді?

Якщо ви часто ходите на співбесіди або найближчим часом плануєте міняти роботу, краще заздалегідь дізнайтеся, що думають менеджери з персоналу, на що звертають увагу і навіщо насправді ставлять свої коронні питання.

Що потрібно знати під час працевлаштування на роботу? Що потрібно знати під час працевлаштування на роботу?

Потрібно знати поради, які допоможуть вам пройти співбесіду та отримати роботу.

Як розробити та навчити менеджерів скриптам продажів? Як розробити та навчити менеджерів скриптам продажів?

Скрипт дзвінка – це сценарій, алгоритм, яким повинен діяти продавець, спілкуючись із клієнтом по телефону.

Як збільшити обсяг продажів? Як збільшити обсяг продажів?

Щоб працювати над збільшенням обсягу продажів, необхідно чітко уявляти, що це таке, і від чого він залежить.

Страницы: [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14