печать

Три швидких способу збільшення роздрібних продажів

Благополуччя України, як і благополуччя кожного громадянина нашої країни, на пряму залежить від економічної ситуації, що склалася в державі. Питання підтримки та розвитку малого та середнього бізнесу є, на сьогоднішній день, одним з найактуальніших питань вирішувати на державному рівні.

Більшість бізнесменів почали свою справу в 90-і роки, як правило керуючись інтуїцією і сподіваючись на російське «авось». За роки існування, керівники бізнесу напрацювали практичний досвід у своїй справі шляхом проб і помилок, але, в переважній більшості бізнесів, продажу являють собою справжній «чорний ящик».

На перший погляд зрозуміло, що якщо дати рекламу в ЗМІ, навчити продає персонал якісно обслуговувати клієнтів, то продажі підвищаться. Проте, що саме принесе прибуток, а що невиправданий витрата, часто неясно.

У цій статті я зібрала 3 швидких способу збільшення роздрібних продажів, які допоможуть малому і середньому бізнесу не тільки збільшити продажі, а відповідно і прибуток, але і вийти на новий рівень роботи з клієнтом. Всі запропоновані способи не зажадають від вас будь-яких особливих зусиль і фінансових вкладень.

Я впевнена, що більшість підприємців не застосовують у своєму бізнесі ці прості методи, і саме Ви, можете впровадити їх першими і залишити ваших конкурентів далеко позаду.

Прочитавши деякі їхні них, Ви, напевно, схопився за голову, вигукнувши: «Як це просто! Чому ми раніше не зробили так! Скільки грошей ми втратили! »

Всім, хто займається продажами постійно, доводиться боротися за клієнта, за прибуток, за частку ринку. Ті, хто іде першим знімає вершки. Головне для Вас негайно починати діяти, не відкладаючи в довгий ящик, впроваджувати мої рекомендації у своїй справі.

Щоб ефективно розвивати бізнес, вам необхідно чітко уявляти собі 5 головних його складових:
   - Вхідний потік - потенційні клієнти, які будь-яким способом дізнаються про ваш бізнес;
   - Перша покупка - яким чином ви перетворюєте потенційного клієнта в реального;
   - Середній чек - середня сума покупки клієнта;
   - Повторювані продажу - як ви працюєте з постійним клієнтом;
   - Прибуток - який прибуток ви витягаєте з продажів.

Процес підвищення продажів - не що інше, як робота над цими складовими.

На цьому етапі мені доведеться Вас засмутити - немає чарівної таблетки, яка разом збільшила б вашу прибуток у два рази, але є маса маленьких кроків, які в результаті дадуть Вам відчутний ефект.

Однак, перш, ніж переходити безпосередньо до стратегії і тактиці збільшення ключових показників, вам необхідно їх почати заміряти. Пам'ятайте все, що Ви не заміряє, Ви не контролюєте!

Рекомендую три ефективні кроку збільшення продажів.

 - Робота з маржею - найбільш простий і дешевий спосіб збільшення прибутку з продажів. Одна з не очевидних істин: низька ціна далеко не завжди є найкращою з погляду покупця. Дуже часто один і той же товар, який продається за більш високою ціною, сприймається покупцем як більш якісний. Відповісти самі собі на питання, принципово для Вас, скільки коштує ковбаса - 300, або 310 рублів? Швидше за все, така різниця сприймається як одна ціна. А тепер порахуйте свій прибуток. Звернемося до конкретного прикладу, взятому з чудової книги Роберта Чалдини «Психологія впливу». Власниці ювелірного магазину ніяк не вдавалося продати партію прикрас з бірюзою. Вона перед від'їздом у відпустку дала письмове розпорядження «* 1 2 ціну на всю бірюзу». Яке ж було її здивування, коли по приїзду з відпустки вона виявила, що вся партія бірюзи продана ... ..в 2 рази дорожче. Продавець просто не зрозумів її розпорядження і збільшив ціну вдвічі, замість того, щоб її зменшити.
Просто рекомендуем -

управление закупками и снабжением

. Что такое

расчёт складских площадей

. Что такое

расчёт грузовой стоимости

от профессионалов.

  - Цінники. Подивіться на свої цінники. Вони, як правило, знеособлені, що не чіпляють усмішка - взгляд. У потенційного клієнта є 3-5 секунд для ухвалення рішення про покупку саме в тій торговій точці, в яку він зайшов. Постарайтеся вразити його уяву до такої міри, щоб він затримався у вас ще на пару хвилин і став задавати питання. Це можуть бути цінники, надруковані на кольоровому папері, незвичайної форми, з принадним, або шокуючим пропозицією. Наприклад, до Нового року надрукувати кілька цінників у вигляді знахідок, ялиночок, подарунків, та чого завгодно, лише б це привернуло увагу покупця! Або поставте на чільне місце один якийсь товар з захмарною ціною. Може бути, навіть його ніхто не купить, але багато прийдуть подивитися, і куплять щось інше у вас. І неважливо, що будуть про вас говорити, лише б адреса правильно вказали.

- Посмішка. Дивно, але факт, в магазинах, де продавці весь час посміхаються, обсяг продажів на 20-30% вище, ніж в магазинах з похмурими продавцями. Навчіть своїх продавців посміхатися незалежно від їх настрою.
Я сьогодні вас познайомила всього з трьома маленькими кроками збільшення прибутку вашого бізнесу.

Тепер справа за вами.

За дослідженнями психологів, якщо протягом 72 годин після отримання інформації людина не впровадив її в практику, то витрачені гроші і час на навчання можна вважати витраченими даремно.


Статьи этой же рубрики