Як впливає назва домену на просування сайту?
Багато підприємців навіть не здогадуються, як домен впливає на SEO просування сайту та на те, на якій позиції компанія з’являється у рейтингу. Якогось моменту життєвого циклу бізнесу підприємець вибере доменне ім’я, працюючи над своєю присутністю в Інтернеті.
Щоб максимізувати переваги SEO, доменне ім’я має сказати, про що бізнес, сформувати асоціацію та бути впізнаваним. Вкрай важливо, щоб у домені згадувався бренд. Чим простіше користувач зможе знайти сайт, тим більша ймовірність того, що він повернеться для подальшого пошуку чи покупок. Якщо вони можуть просто ввести пару літер та “.com”, це заощаджує їм додаткові кліки і, таким чином, знижує бар’єри для входу. Оскільки вони точно знають, що шукають, показник відмов сайту нижче, що є одним із показників алгоритму Google. При наступному пошуку сайт може зайняти трохи вищу позицію. Використання бренду в доменному імені – це ефективний спосіб закріпити себе у свідомості клієнта. Про це, як ніхто інший, знають фахівці компанії https://seomind.biz/uk/, які не перший день допомагають клієнтам з оптимізацією.
Розширення домену
Поки одні шукають вартість просування сайту, інші активно працюють над розробкою релевантного домену. Розширення домену - це те, що слідує за основною частиною імені, найчастіше ".com". Згідно з website.com, додатковий номер домену не впливає на рейтинг результатів пошуку. Можна додати домени з кодом країни, наприклад:
- .ua,
- .ca,
- .uk,
- .ru і так далі.
Ці розширення домену значно вплинуть на рейтинг сайту на географічному рівні пошуку. Наприклад, якщо у вас є розширення домену .ua, і користувачі шукають сайт з Харкова, Херсона, Донецька, Конотопу, Тернополя та будь-яких інших українських міст, то сайт отримає більш високе місце. Але хоча розширення домену практично немає значення, є психологічний ефект, який не можна ігнорувати. Користувачі найбільше знайомі з доменними іменами .com, .net і .org. Ці доменні розширення проектують більше довіри, ніж інші розширення. Іншими словами, вибір неправильного доменного розширення може відправити бізнес в одну когорту із низькорейтинговими веб-сайтами. Люди скептичніше ставляться до переходу на посилання.
Майстерність вибору домену
Звичайно, завжди краще звернутися до кваліфікованого спеціаліста https://seomind.biz/uk/seo-specialist/, щоб отримати консультацію та рекомендації. Але попередньо, можна провести самостійно "археологічні розкопки" і перевірити чи є в домену негативна історія. Багато доменів раніше належали і використовувалися іншими веб-сайтами, і якщо зрештою підприємець купує один з поганою історією (розсилка спаму, заборонений контент), то цілком можливо, що Google або інші пошукові системи, покарали ресурс, відправивши його в чорний список. Ця негативна історія може бути перенесена на новий ресурс і значно ускладнить роботи з просування сайту та спроби пробитися до рейтингу на перші позиції.
Статьи этой же рубрики




