печать

Як збільшити продаж в роздрібному магазині?

Бізнес має приносити прибуток. Головним показником успішного розвитку є зростаюча прибутковість. Як збільшити продаж у роздрібному магазині в умовах, коли ринок перенасичений товарами та конкурентами? У наші дні це питання актуальне як для початківців, так і для досвідчених підприємців. Інструментів та способів впливу на зростання доходів існує багато, ми розглянемо найефективніші.

Як збільшити продаж у роздрібній торгівлі.
  Кожен бізнес по-своєму унікальний, особливість роздрібної торгівлі полягає у поштучної реалізації товару. Клієнтами таких магазинів є пересічні люди. Це єдиний ресурс, на якому має бути зосереджена вся увага. Виходячи з потреб звичайної людини, будуються стратегії бізнесу та організовуються заходи щодо збільшення продажів у роздрібній торгівлі. Завдання продавця – донести товар і грамотно його продати. Дізнатися про потреби та переваги споживачів допомагають маркетингові технології. Ефективні вони у питанні реалізації товарів. Перш ніж практикувати технології, що дозволяють збільшити прибутковість, важливо з'ясувати, що пішло не так і чому знижуються продажі.

Такий аналіз допоможе вирішити багато проблем.
Умови та фактори, що впливають на прибутковість.
  Зменшити дохідність роздрібного магазину можуть зовнішні чинники: економічні та політичні кризи, погодні катаклізми тощо. буд. Ці обставини людина неспроможна змінити, але й інші причини, які скорочують прибутковість. Багато хто з них виникає з вини власників магазинів. До помилок призводять недалекоглядність та пасивність керівництва, наявність конкурентів, нераціональне використання приміщень та відсутність транспортної розв'язки. Негативних факторів багато, але найчастіше доходи падають з таких причин:
  - невиразне оформлення;
  - Недостатній або занадто широкий асортимент;
  - Неякісне обслуговування.

Вирішення зазначених проблем гарантує гарний результат та віддачу. Вже не доведеться думати про те, як збільшити продажі в магазині та "вижити" серед конкурентів. Успіх приходить до того, хто діє, а не вичікує. Щодо покупця, його увагу потрібно завойовувати. Нині недостатньо просто продавати якісний товар. Люди йдуть і повертаються туди, де покупки робити приємно.

Про покупців та способи залучення клієнтів.

Сучасний покупець дуже вимогливий. Від вражень залежать переваги і чим більше приємних емоцій та відгуків, тим вища ймовірність, що у ваш магазин повернуться, щоб витратити гроші. Покупцеві приємно приходити до затишного приміщення, спілкуватися з ввічливими продавцями, бачити привабливі ціни та брати участь у цікавих акціях. Всі ці пункти помітно впливають на підвищення продажів у роздрібній торгівлі та позитивно впливають на зростання доходів.

Те, що з клієнтською базою необхідно працювати, багато хто знає, але як це робити правильно? Для початку важливо проаналізувати відвідуваність та виділити тих людей, які дійсно готові та будуть робити покупки саме у вашому магазині. Постійні покупці мають стати улюбленими клієнтами. Таких треба цінувати, радувати новинками, балувати знижками. Вони, як правило, активні та лояльні, знають про ваш магазин і часто туди заглядають. Навіть якщо вони просто зайшли і нічого не купили, їх треба зустрічати та проводити доброзичливо. За потреби щось придбати, постійний покупець першим відвідає саме ваш магазин.
  Для випадкових відвідувачів не має значення, в якому магазині залишити гроші. Вони йдуть на асортимент, ціни та зручність покупок, люблять розпродажі та акції. Серед випадкових покупців багато приїжджих і це не ваша цільова аудиторія. У будь-якому випадку вони не повинні залишатися поза увагою. Обслуговування завжди має бути на висоті, а всі, хто зайшов у ваш магазин, повинні залишити його задоволеними.

Утримання клієнтів.
  Клієнтів можна переманити в конкурентів. Привабити можна ціною або запропонувати новий, незвичайний товар. Маркетингових хитрощів багато, але є в торгівлі правило, яке перевірено у всіх сферах: утримати покупців простіше і дешевше, ніж знайти та залучити нових. Утримувати можна різними способами. Більшість із них заснована на увазі та особливому відношенні до кожного покупця. У роздрібній торгівлі індивідуальність підходу працює дуже ефективно. Дайте відвідувачеві можливість відчути себе бажаним та особливим. Даруйте сувеніри, вітайте зі святами через СМС або електронною поштою, робіть сидку в день народження, дякуйте за покупку. Всі ці знаки уваги будуть оцінені та позитивно позначаться на продажах.

  Якщо торгуєте одягом, можна стимулювати розпродажами. У разі зниження цін обов'язково обґрунтовуйте цей захід. Покупець має бути в курсі нюансів, інакше він подумає, що йому намагаються впхнути бракований чи неякісний товар. У пошуках вирішення питання, як покращити торгівлю в магазині одягу, обманні шляхи краще відразу виключити. Є ризик втратити постійних клієнтів та зіткнутися з проблемою пошуку нових. Підходи мають бути чесними. До речі, це правило поширюється і рекламних компаніях.

Рекламні можливості роздрібних магазинів.
  Рекламувати себе треба тоді, коли є що запропонувати, інакше вкладення будуть безглузді. Якщо впевнені, що асортимент укомплектований і гідний попиту, приймайтеся за план рекламних заходів. Тут все залежить від фінансових можливостей. Неважливо, скільки ви готові та здатні скласти, реклама має інформувати та стимулювати. На роздрібному ринку найважливішу роль відіграють емоції. Аудиторію треба захопити, зацікавити та захопити.

Як покращити продаж в магазині одягу.
  Способів багато, ми виділимо найпоширеніші та найдієвіші маркетингові комунікації:
- соціальні мережі;
- радіо та телебачення;
- друкована продукція: буклети, листівки, наклейки та ін.
- Штендери, яскраві вивіски, банери;
- Карти постійного клієнта: бонусні, привілейовані, накопичувальні;
- Масові заходи за участю аніматорів.

P/S: Наша компанія пропонує онлайн тренінги з управлыння персоналом , а також і онлайн корпоративны тренінги з продажу , для керывникыв пвдроздылыв, власникыв бызнесу. А також, онлайн тренінг активні продажі, робота з запереченнями.


Статьи этой же рубрики