Друкувати

Тренінг з практичним навчанням

Тренінг Мерчандайзинг 2.0 - Техніки ефективного управління торговим простором в сучасному світі

Корпоративний тренінг

Заповнити заявку на участь

Онлайн та офлайн

Ключова ідея програми полягає в тому, щоб знайти відповіді на практичні питання мерчандайзингу у своїх магазинах. Кожен учасник матиме можливість отримати рішення щодо своїх проблемних ситуацій.

Мета тренінгу:
Основна мета навчання – перетворити отримані знання на реальний результат для компанії. Тому під час тренінгу виконуються практичні завдання у торгових залах магазинів (підбираються щоразу залежно від складу учасників).
Після кожного теоретичного блоку подаються завдання для аналізу вашого підприємства.

Результат відвідування тренінгу, Учасники зможуть:
- проаналізувати плюси та мінуси та оптимізувати мерчандайзинг у своїй торговій точці
- розробити концепцію мерчандайзингу, грамотні планувальні рішення для торгового залу магазину, скласти планограми викладки
- навчитися ефективно розділяти та спрямовувати купівельні потоки за "своїми" маршрутами
- освоїти ефективні методи просування товарів
- сформувати стандарти мерчандайзингу, ставити завдання перед співробітниками, контролювати виконання стандартів

День 1  / Частина 1 - Теорітичні матеріали 
Співвідношення теорії до практичних робіт в %: 50% / 50%

Програма курсу навчання:
Загальні принципи мерчендайзингу 
- Основні цілі / задачі мерчандайзингу;
- VMOSTA компанії  
- SOSTAC команди
- CSF: компанії / команди
- OKR: компанії / команди 
- KPI: компанії / команди
- SMART цілі: компанії / команди
- Основні типи товарних категорій 
- Структура товарних категорій: Категорія / Товарна група / Виробник / Бренд / SKU
- Основні типи призначення товарних категорій 
- Основні формати торгівельних точок: MODERN TRADE / TRADITIONAL TRADE
- Основні формати експозицій розміщення товарів:
- Основні експозиції товарів категорії 
- Додаткові експозиції товарів категорії
- Касові експозиції товарів категорії 
- Постійні експозиції товарів категорії
- Сезонні експозиції товарів категорії
- Акційні експозиції товарів категорії

Зворотній зв'язок / Питання / Відповіді   

День 1  / Частина 2 - Теорітичні матеріали 
- Основні типи торгівельного обладнання:
- Стандартне торгівельного обладнання: Стелаж / Каса / Палет / Стійка / Корзина 
- Не стандартне торгівельне обладнання: Стелаж / Каса / Палет / Стійка / Корзина / Інше
- Основні інструменти маркетингу пов’язані з мерчендайзингом;

Marketing MIX: 4Р - 7Р / Еволюція Marketing MIX: 4Р – 4С – 4Е: 
4P - Рroduct, Price, Promotion и Place
7P = 4P + People + Processes + Physical Evidence 
4Р - 4С - Трансформація від Р4 до 4C: Consumer, Cost, Convenience, Communication
4С - 4Е - Трансформація від С4 до Е4: Experience, Exchange, Everywhere, Evangelism

ICP - Профіль ідеального покупця
LTV / CLV - Загально життєва вартість покупця 
CJM - Мапа шляху покупця 
5S - Модель дій покупця під час вибору товарів
PDCA - модель ефективного циклу робіт команди 

Category Management – Структура моделі Управління Товарними Категоріями 
- Формати план схем розміщення товарів в торгівельних точках:
- MACRO формат розміщення товарів в торгівельних точках 
- MICRO формат розміщення товарів на торгівельному обладнанні - план / діючій формат
- "Золоті зони" розміщення товарів - MACRO формат розміщення товарів 
- "Рівень очей" - MICRO формат розміщення товарів на торгівельному обладнанні
- "Золотий трикутник" - кращі MACRO / MICRO місця розміщення товарів

Зворотній зв'язок / Питання / Відповіді   

День 1  / Частина 3 - Теорітичні матеріали 
- Декорування товарних категорій 
- Навігація товарних категорій 
- Типи рекламних матеріалів
- Основні формати здійснення покупок:
- Заплановані покупки
- Імпульсні покупки
- Комбіновані покупки

Основні принципи розміщення товарів на основних / додаткових експозиціях:

- Розміщення товарів за геометричним принципом: горизонтальним / вертикальним 
- Розміщення товарів за принципом: формування бренд блоків / виробників товарів
- Розміщення товарів за географічним принципом: країна походження / регіон 
- Розміщення товарів за принципом вартості: вид високих до низьких / від низьких до високих
- Розміщення товарів згідно узгоджених план схем: фіксація за кількістю артикулів / фотосхеми
- Розміщення товарів за принципом відповідності частки ринку: Компанії / Бренду / SKU
- Розміщення товарів за принципом виділення товарів під час проведення PROMO  
- Розміщення товарів за принципом додаткового виділення товарів: сезонних / спеціальних
- Розміщення товарів за принципами групування згідно типів та характеристик товарів 
- Розміщення товарів за принципом завантаження торгівельного обладнання 
- Розміщення товарів за принципом групування за вагою /  розміром гамою товарів 
- Розміщення товарів за принципом диференціації за типом та розміром експозицій товарів 
- Розміщення товарів за принципом диференціації за типами / розмірами торгових точок
- Розміщення товарів за принципом групування товарів по кольоровій гамі 
- Розміщення товарів за принципом групування товарів за віком / статтю користувачів 

Зворотній зв'язок / Питання / Відповіді   

День 2  / Частина 1 - Теорітичні матеріали / Практичні роботи

Співвідношення теорії до практичних робіт в %: 50% / 50%

Програма курсу навчання:
- Повтор теоретичних матеріалів першого дня навчання - питання / відповіді 
- Визначення структури товарних категорій компанії / компаній конкурентів: 

Діючі товарні категорії компанії - практичні роботи
Діючі групи товарів категорії - практичні роботи

Діючи бренди груп товарів категорії - практичні роботи
Діючі SKU брендів груп товарів категорії - практичні роботи

Визначення АКБ команди на цей та наступний рік: 
Кількість торгівельних точок - практичні роботи
Торгівельна площа точок - практичні роботи

Визначення типів експозицій з розміщення товарів:
- Основні експозиції категорії - практичні роботи
- Додаткові експозиції категорії - практичні роботи
- Касові експозиції - практичні роботи
- Постійні експозиції - практичні роботи 
- Сезонні експозиції - практичні роботи
- Акційні експозиції - практичні роботи

Зворотній зв'язок / Питання / Відповіді   

День 2 / Частина 2 - Практичні роботи 

Визначення кількості експозицій розміщення товарів:
- Стелажі: Тип обладнання / кількості експозицій - практичні роботи
- Каси: Тип обладнання / кількості експозицій - практичні роботи
- Палети: Тип обладнання / кількості експозицій - практичні роботи
- Стійки Тип обладнання / кількості експозицій - практичні роботи
- Корзини: Тип обладнання / кількості експозицій - практичні роботи
- Інші типи обладнання: Тип обладнання / кількості експозицій - практичні роботи

Визначення площі експозицій з розміщення товарів:
- Стелажі: Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи
- Каси: Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи
- Палети: Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи
- Стійки: Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи
- Корзини: Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи
- Інші типи обладнання: Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи

Визначення мінімальної кількості запасів товарів розміщених на експозиціях товарів на цей та наступний:
- Стелажі: Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи
- Каси: Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи
- Палети: Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи
- Стійки: Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи
- Корзини: Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи
- Інші типи обладнання: Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи

Зворотній зв'язок / Питання / Відповіді   

День 2 / Частина 3 - Практичні роботи 

Оцінка знань стандартів розміщення товарів на різних типах торгівельного обладнання:
- Оцінка знань команди діючих стандартів розміщення товарів на стелажах:
Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи 

- Оцінка знань діючих стандартів розміщення товарів на касах:
Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи
- Оцінка знань діючих стандартів розміщення товарів на палетах:

Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи 
- Оцінка знань діючих стандартів розміщення товарів на стійках:

Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи 
- Оцінка знань діючих стандартів розміщення товарів в корзинах:

Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи 
- Розміщення товарів на стандартному / не стандартному торгівельному обладнанні:
Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи

Зворотній зв'язок / Питання / Відповіді   


День 3  / Частина 1 - Теорітичні матеріали / Практичні роботи
Співвідношення теорії до практичних робіт в %: 50% / 50%

Програма курсу навчання:
- Повтор теоретичних матеріалів першого дня навчання - питання / відповіді 
- Повтор теоретичних матеріалів другого дня навчання - питання / відповіді
- Презентація стандартів розміщення товарів на різних типах торгівельного обладнання:
- Діючий стандарт розміщення товарів на стелажах:

Товарні групи / Бренди / SKU 
- Діючий стандарт розміщення товарів на касах:
Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи 
- Діючий стандарт розміщення товарів на палетах:

Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи 

- Діючий стандарт розміщення товарів на стійках:
Товарні групи / Бренди / SKU
- Діючий стандарт розміщення товарів в корзинах:
Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи - практичні роботи

Зворотній зв'язок / Питання / Відповіді   

День 3  / Частина 2 - Теорітичні матеріали / Практичні роботи 

- Оцінка відповідності фактичного розміщення товарів стандартам розміщення товарів:
- Відповідність діючим стандартам розміщення товарів на стелажах:

Товарні групи / Бренди / SKU 
- Відповідність діючим стандартам розміщення товарів на касах:

Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи 

- Відповідність діючим стандартам розміщення товарів на палетах:
Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи 

- Відповідність діючим стандартам розміщення товарів на стійках:
Товарні групи / Бренди / SKU

- Відповідність діючим стандартам розміщення товарів в корзинах:
Товарні групи / Бренди / SKU - практичні роботи 

Формування стратегічних цілей / задач мерчандайзингу на 4 квартал:
- OKR  компанії / команди - спільна практична робота
- KPI: компанії / команди - спільна практична робота
- SMART цілі : компанії / команди - спільна практична робота

Зворотній зв'язок / Питання / Відповіді   

День 3  / Частина 3 - Теорітичні матеріали / Практичні роботи 
- Формування кількісних / якісних цілей з розміщення товарів згідно стандартам:
-  План дій з виконання стандартів розміщення товарів на стелажах:

Торгівельні точки / Товарні групи / Бренди / SKU -  SMART цілі для компанії / для команди

- План дій з виконання стандартів розміщення товарів на касах:
Товарні групи / Бренди / SKU - SMART цілі для компанії / для команди

- План дій з виконання стандартів розміщення товарів на палетах:
Товарні групи / Бренди / SKU - SMART цілі для компанії / для команди

- План дій з виконання стандартів розміщення товарів на стійках:
Товарні групи / Бренди / SKU - SMART цілі для компанії / для команди

- План дій з виконання стандартів розміщення товарів в корзинах:
Товарні групи / Бренди / SKU - SMART цілі для компанії / для команди

Формування плана дій згідно стратегічних цілей / задач мерчандайзингу на 4 квартал:
- Перелік OKR на цей та наступний - для компанії / для команди
- Перелік KPI на цей та наступний - для компанії / для команди
- Перелік SMART цілей на цей та наступний рік  - для компанії / для команди

Зворотній зв'язок / Питання / Відповіді   

Що дає навчання мерчандайзерів?
1. Навчання подається компаніям різні переваги. Перше – підготовка кваліфікованих працівників. Крім базової інформації, навчання надає знання останніх подій та галузевих тенденцій. З таким багажем працівник стає продуктивним членом будь-якого роздрібного магазину.
2. Друга перевага – збереження ефективності за рахунок зменшення потенційних помилок. Працівнику пояснюють усі типові моменти, у яких може помилитися.
3. Третя перевага – підвищення задоволеності клієнтів. Працівник отримує важливий досвід, що дозволяє виконувати завдання на належному рівні. Чим менше проблем із товарами, полицями та інформацією, тим більше задоволений покупець.
4. Зрештою, навчання дозволяє збільшити продажі. Знання та досвід трансформуються в якісну роботу, а вона вже позитивно впливає на рівень доходу точки та брендів.
5. Навчання - чудовий спосіб показати працівникам їхню цінність. За рахунок вкладання коштів у своїх співробітників значно зростає мотивація та лояльність. У такому середовищі думки про зміну роботи відвідують персонал досить рідко.

 Бізнес-тренер: Олександр Степанов - Популярний бізнес-тренер практик, спікер, ініціатор тематичних бізнес заходів України. Автор публікацій у спеціалізованих виданнях та Інтернет-ресурсах.

Експерт з напрямків:
- Продажі Переговори Розвиток бізнесу Навчання команд з продажу та закупок CAT MAN 3.0

Бізнес спеціалізація:
- FMCG RETAIL HORECA LOGISTICS PHARMA FASHION AGRO DIY DRONES BIG DATA AI
- SALES DISTRIBUTION MERCHANDISING TRADE MARKETING LOYALTY ЗЕД SMART АНАЛІТИКА.

Працював на керівних посадах у компаніях Миронівський хлібопродукт, Крафт Фудз Україна, Імперіал Тобакко, Логос.
Вищу інженерну освіту здобув у Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту. Учасник численних тренінгів та професійних програм, що відбулися як в Україні, так і за кордоном.




При реєстрації на сайті знижка -5%



 
 
ПІП:*
Компанія:*
Viber:*
К-сть осіб:*
E-mail:*
 

* - Поля, обов'язкові для заповнення

 

 
 
 

Назад