печать

Як обійти конкурентів, поки вони не зрозуміли, що відбувається

Складаючи бізнес-план, підприємцю необхідно подумати про те, які відмінності його компанія матиме, порівняно з іншими аналогічними підприємствами. Він шукає вигоди свого бізнесу, щоб виділитися серед конкурентів. Ці заходи називають відбудовою від конкурентів.

Знаєте це почуття, коли бачите, як конкурент раптово "вистрілив" і захопив ринок, а ви сидите і думаєте: "Що у них такого? Чорна магія? 

Ми розробили стратегію, яка допомогла 160 нашим клієнтам стати №1 у своїх нішах за 5 - 7 місяців. І знайшли закономірність, яку маркетологи не хотіли б афішувати, як свої KPI після "давайте просто додамо бюджету".

Що показали кейси:
- Стратегія спрацювала у 93% випадків
- Середня окупність вкладень - 312%
- У висококонкурентних нішах заявка коштувала у 7 разів дешевше, ніж у Яндекс Директі (ну прямо як бензин у 1999-му)
– Наші клієнти в середньому збільшили прибуток на 217% за перші 3 місяці. Але ми не можемо тримати цю стратегію у відкритому доступі довго (інакше маркетологи незабаром почнуть ховати наш сайт від своїх босів).

Наші клієнти в середньому збільшили прибуток на 217% за перші 3 місяці. Але ми не можемо тримати цю стратегію у відкритому доступі довго (інакше маркетологи незабаром почнуть ховати наш сайт від своїх босів).

Поки інші зливають бюджети на SEO та моляться алгоритмам Яндекса, ви можете взяти те, що реально дає результат. Ми впевнені на 200%, тож даємо фінансову гарантію у договорі. І так, ви можете впровадити це самі (хоча ми трохи ревнуватимемо).

Завантажте безкоштовно нашу покрокову стратегію з кейсами у 76 нішах прямо зараз, поки конкуренти не випередили. І готуйтеся до зростання обороту у 5-10 разів.

Підприємства з низьким показником рентабельності – до них відносяться торгові підприємства, магазини, громадське харчування, транспорт – мають прибуток з допомогою великого обороту. Сфери продажу елітних товарів та послуг компенсують низькі обороти високою вартістю своїх виробів.
Дозвольте запропонувати Вам, тренінги як збільшити прибуток, а також, кращі вебінари в Україні, онлайн.

7 способів збільшити рентабельність продажів.
Існує кілька чинників, які впливають розмір коефіцієнта рентабельності продажів. Дуже важливо з'ясувати, який з них негативно впливає на показник рентабельності. Це може бути обумовлено падінням продажів, недоліками виробництва, великими витратами підприємства.

Обов'язково потрібно визначити найвитратніші пункти, щоб розробити комплексний план щодо їх скорочення.

1. Збільшення цін. Найпростішим способом збільшення прибутку видається підвищення цін на товари та послуги. Підвищуючи вартість продукції, компанія отримує більше від реалізації. Найчастіше підвищити ціну неможливо. Покупці завжди гостро реагують на подорожчання і можуть віддати перевагу іншому магазину або виробнику аналогічних товарів та послуг за більш прийнятною для себе вартістю. Особливо обережно слід збільшувати прайс за умов кризи країни, занепаду економіки. Підвищити вартість товару можна, якщо продукт, що продається, не має аналогів на ринку і покупцеві просто нікуди йти. Буває, що компанія дуже добре себе зарекомендувала, має своїх постійних шанувальників. У цьому випадку підвищення ціни не вплине на попит попиту і буде виправданим.

2. Зменшення витрат та витрат фірми. До витрат виробництва відносяться всі витрати, які виникають у підприємства під час виробництва та реалізації товару. Це вартість сировини, енерговитрати, упаковка товару, витрати на логістику, зберігання, оренду, заробітну плату працівників, рекламу та багато іншого. Завжди можна знайти можливість знизити витрати, наприклад зменшити кількість працівників на підприємстві, перерозподіляючи обов'язки між іншими співробітниками, знайти приміщення з меншою орендною платою, оптимізувати виробництво, знизити витрати на перевезення товару та зберігання. Саме зменшуючи витрати, компанія отримує найкращі результати підвищення прибутку, не ризикуючи при цьому втратити покупця.
Дуже корисні, кращі корпоративні тренінги для бізнесу в Україні.   

3. Придбання товарів за нижчими цінами. Будь-яка компанія за найменшої можливості прагне підвищити ціну своєї продукції. Якщо в бажанні збільшити рентабельність цим шляхом пішли ваші постачальники, з якими ви співпрацювали не один рік, то доведеться шукати альтернативу. Напевно, можна буде знайти інші фірми, що пропонують прийнятні оптові ціни.

4. Збільшення частки товарів, що найбільше продаються. Цей спосіб теж дає добрий результат. Для початку потрібно проаналізувати продукцію, що продається, послуги. З'ясувати, які товари приносять велику прибуток, і замінити позиції, які мають попит, більш рентабельні. Потрібно завжди вивчати ринок і попит, потреби людей, пропонуючи найпопулярніше.

5. Просування, реклама, маркетинг. Коли з'ясується, що зменшення коефіцієнта рентабельності пов'язане з падінням продажів, тоді керівництву компанії варто приділити більше уваги маркетингу та рекламі товарів. Зараз існує багато способів та можливостей реклами товарів та послуг, безкоштовних чи маловитратних, які кожен підприємець може обрати для своєї організації. Популярним рішенням можуть бути знижки та бонусні програми, карти лояльності клієнтів. Все це разом може залучити нових покупців і зробити їх постійними.

6. Мотивація працівників. Одним із вирішальних факторів успіху компанії є його співробітники, від того, як і скільки вони продаватимуть, залежить виручка фірми. Необхідно створити сильну систему мотивації для працівників, щоб вони прагнули реалізовувати більше товарів та за вищу ціну. Премії від продажу, відрядна зарплата праці – все це сприяє більшому бажанню продавців працювати на результат, робити більше пропозицій товарів покупцю за найкращою ціною.

7. Робота над сервісом. Зростання прибутку дуже залежить від якості послуг, що надаються, від сервісу. Клієнтам подобається, коли до них виявляють увагу, дбають, щоб їм було зручно, приємно отримувати послуги чи купувати товар. Поліпшуючи якість обслуговування покупців і збільшуючи цінність товарів, можна досягти збільшення продажів. Існують різні методи покращення сервісу: пропозиція при купівлі супутніх послуг, безкоштовна доставка, замовлення товарів наперед та інше. Підхід компанії до споживачів має бути клієнтоорієнтованим.

Як і якими способами збільшувати рентабельність продажів, кожен бізнесмен вирішує самостійно, оскільки в кожній компанії є свої особливості.

Часто підприємці припускаються помилки, не роблячи жодних спроб збільшення продажів. Фахівці радить вдаватися частіше до експериментів, не боятися цього робити, пробувати різні способи покращення ситуації із продажами.
Статті, поради з нашого сайту - Як розвивати в2в продажі, з чого починати? А також, як збільшити прибуток бізнесу та підвищити рентабельність магазину?


Статьи этой же рубрики