Облаштування нового офісу – важливі поради
Щойно відкрили свій бізнес і плануєте якісно без зайвих витрат облаштувати офіс? Завдання може виявитися не з легких – потрібно «вписатися» в бюджет, точно розпланувати робочі місця й створити комфортну атмосферу в офісі. Ділимося слушними порадами, які допоможуть вибрати комп'ютерний стілець, стіл, системи для зберігання, стійки та інші меблі.
Загальні поради
Насамперед потрібно визначитися з плануванням приміщення, яким ви його бачите, як воно відповідатиме бізнесу. Кабінетна система – коли в кожного або в робочої групи свій кабінет і Open Space – відкритий простір, без стін. Перший варіант зараз стрімко набирає популярності – відкриті стосунки, легка комунікабельність, бюджетне утримання, комфорт для клієнтів.
Вентиляція – як би не був облаштований офіс, у приміщенні з недостатньою вентиляцією продуктивність та здоров'я співробітників знижується в рази.
Меблювання – важливе як для персоналу, так і для престижу бізнесу, Новий Стиль рекомендує підбирати меблевий комплект індивідуально, окремо під кожну посаду.
Освітлення – достатнє й водночас не різке. Продумайте верхнє загальне та індивідуальне.
Дизайн – краще від самого початку продумати концепцію та слідувати за нею. Стилістика має чітко простежуватися в оформленні, інтер'єрі, деталях, а також підкреслювати спрямованість сфери дії компанії.
Крісло
Його вибір також залежить від призначення. Окремо встановлюються для відвідувачів і офісних працівників. Найбільше сучасному офісу потрібен комп'ютерний стілець ергономічний, на коліщатках, із регулюванням за висотою, зміною рівня нахилу спинки і сидіння. У конференц-зал, якщо таке приміщення заплановано, ставлять менш рухливі та функціональні моделі, наприклад, на полозах.
Стіл
Не варто купувати однакового плану столи з класичною прямокутною стільницею. Для роботи за комп'ютером може знадобитися трансформер або «розумна» конструкція з портами із зарядками. Менеджерам по роботі з клієнтами до вподоби припаде вигнута модель. Зона ресепшен або консультаційна, приймальня оформляється спеціальною стійкою зі столом через перегородку.
Системи зберігання
Вони також представлені різноманіттям. Шафи, шухляди, закриті та відкриті полиці – вибір залежить від кількості зберігання документації та важливих матеріалів, рекламних зразків. Не варто забувати про тумби і, звісно, сейф. Краще не зупинятися на стандартних рішеннях, суцільних фасадах. Новий Стиль радить застосовувати різні моделі та комбінації для створення унікального стилю. Зверніть увагу на стелажі та ажурні стійки, вони можуть відігравати одночасно кілька ролей – зберігання, декоративного елементу, перегородки, частини зонування.
Перегородки
Важливий елемент, особливо якщо офіс працює в режимі Open Space. Стандартні прямокутні пластикові – матимуть холодний і простий вигляд, а водні у вигляді цілих огорож, не замкнутих стін із певною текстурою принесуть комфорт працівникам і виведуть статус офісу на новий рівень.
Висновок
Як бачимо, облаштування офісу, особливо, якщо раніше у вас не було подібного досвіду – складна історія. Проте з грамотним підходом, розрахунком потрібної кількості місць і специфіки діяльності – все здійсненно.
Статьи этой же рубрики