Як збільшити продаж в роздрібному магазині?
Як збільшити продаж у магазині: 6 причин низького рівня продажів, кроки зі збільшення обсягу продажів.
Чому ставка йде саме на маркетинг?
Ситуація, коли підприємець будує свій бізнес без розробки плану просування, не є рідкістю.
Це добре характеризує загальний рівень компетенцій підприємців в Україні.
Заперечувати важливість виробництва послуг та продуктів високого рівня не можна.
Але як покупці можуть оцінити всі переваги продукції, якщо на них не вказати прямим текстом?
Як людина, яка все життя навчалася, але ніколи не застосовувала навички в житті, ваш товар залишиться в тіні більш розрекламованих виробів.
Розповісти покупцеві про вашу продукцію, дійсно, найчастіше, важливіше налагодження ідеального виробництва.
Потенційний покупець насамперед сприймає продукт візуально, оцінює його конкурентні переваги, і лише потім звертає увагу на рівень якості.
Як змусити людей купувати ваші товари?
Чому ваш обсяг продажів низький?
Для збільшення продажів у магазині, спочатку, слід зрозуміти, чому не працювала попередня схема, в чому було її слабке місце.
Можливі причини низьких продаж магазину:
- невдале розташування закладу.
Відірваність від основної клієнтської бази призводить до проблем у реалізації.
Як приклад: аптека, яка знаходиться поряд із лікарнею, матиме дохід у рази вищий, ніж така сама, розташована на околиці міста.
- Високі ціни.
Часто бажання отримати високий прибуток позначається на обсягах продажу.
Така цінова політика, очевидно, спрямовано підвищення прибутку.
Але потрібно враховувати реальну вартість товару та націнку.
- Непримітність інтер'єру, інтер'єру магазину (у випадку з онлайн-магазинами – невдалий дизайн).
Зовнішній вигляд має залучити покупця, мотивувати його для придбання.
- Розташування товару.
Розмістити продукцію правильно це ціле мистецтво.
У більшості ситуацій не обійтися без порад досвідченого маркетолога.
- Низька якість продукції, що продається.
Маркетингові акції зможуть підняти кількість відвідувачів магазину лише у тому випадку, коли товар справді відповідає заявленому рівню якості.
– Персонал.
У будь-якому виді бізнесу персонал займає одну із ключових позицій.
Вміння правильно уявити продукцію, поводитися відповідно до політики компанії – це основні критерії відбору менеджерів у магазин.
Тепер ви уявляєте реальне значення маркетингу у бізнесі?
Кожен елемент (навіть розташування товару на полиці) виконує свою роль - дрібну або важку.
Створіть зону комфорту для клієнтів.
Важливо розуміти: споживач піде тільки до того магазину, де він почуватиметься комфортно.
Щоб досягти цього ефекту, необхідно дивувати клієнта приємними несподіванками.
Не варто думати, що такими несподіванками стануть лише низькі ціни та вигідні акції пропозиції.
Атмосфера закладу, правильна робота з клієнтом – ось у чому полягає секрет.
Легкість та невимушеність, з якою відвідувач віддасть свої гроші, часом дивує.
Простій людині непомітна тактична «гра» маркетологів, ці чарівники здатні кардинально змінити бачення продукту клієнтом.
*Зрозуміти, як збільшити продажі в магазині, можна тільки шляхом глибокого аналізу проблем, що виникли.
Результати дослідження допоможуть визначитися, як модифікувати прийняті поради під ваш випадок.
Використовуйте отримані знання і позитивна конверсія вашому магазину забезпечена.
P/S: Наша компанія пропонує онлайн тренінги з управлыння персоналом, а також і онлайн корпоративны тренінги з продажу, для керывникыв пвдроздылыв, власникыв бызнесу.
Статьи этой же рубрики