печать

Як вести Ефективні переговори, правильно

Переговори у тому чи іншому вигляді постійно присутні у житті людей. З їхньою допомогою досягаються поставлені цілі, вирішуються проблеми, приходить справжній успіх. Мистецтво проводити ефективні переговори має освоїти кожен менеджер, який прагне стати успішним.


Щоб переговорний процес був по-справжньому ефективним, слід навчитися правильно позиціонувати себе у ньому, стати лідером у процесі ділової розмови з партнерами, потенційними клієнтами чи конкурентами. Курси з переговорів навчать швидко та безпомилково визначати позиції кожного учасника, уточнювати їхні інтереси, а також дозволять вивчити найкращі стратегії та способи контролю емоцій. Це надзвичайно важливо для ефективної дискусії. Вміння чітко бачити переговорне поле та керувати процесом допомагає досягти бажаного результату.

Якщо ви освоїте мистецтво ведення ефективних переговорів, то зможете з легкістю укладати вигідні угоди та контракти, переконувати співрозмовників у правильності своєї позиції та постійно досягати успіху у професійній діяльності. Уміння та навички успішних переговорів дозволять стати ефективним керівником та незамінним співробітником.

Ціль курсу: розвиток у менеджерів з продажу комунікативних компетенцій, які сприяють проведенню ефективних переговорів із клієнтами.

Результати курсу навчання:
 - розвиток комунікативної гнучкості під час переговорів
 - розвиток навичок ведення переговорів залежно від поставленої мети.
 - відпрацювання технології ведення переговорів із різними категоріями клієнтів.
 - формування вміння грамотно працювати з клієнтами як під час переговорів телефоном, і під час особистої зустрічі з клієнтами.
 - Розвиток базового вміння управляти власним емоційним станом.

Програма тренінгу:
1. Основи стратегії переговорного процесу:
 - стилі поведінки на ділових переговорах (інформування, торгівля, взаємодія, згода)
 - Типові помилки переговорників
 - визначення основної стратегії ведення переговорів: як вибудувати успішну стратегію «Партнерство» або «Співпраця».

2. Підготовка до переговорів:
 - Постановка мети майбутніх переговорів
 - Визначення головної мети та необхідних для її виконання завдань.
 - Оцінка власної позиції та інтересів.
 - Етапи переговорного процесу та їх особливості.

3. Комунікації з клієнтами за телефоном:
 - Специфіка телефонного спілкування: переваги та обмеження
 - Швидкі способи ефективного самонастрою та настрою на співрозмовника
 - Етапи телефонної розмови:
 - Встановлення та підтримання контакту по телефону.
 – Робота з голосом – як важлива складова частина телефонної взаємодії: вправи на інтонацію, дикцію, артикуляцію, тембр голосу.
 - прийоми активного слухання: телефонна специфіка
 - Ефективні засоби донесення інформації співрозмовнику. Правила позитивного мовлення. Короткість та адресність.
 - правила донесення негативної інформації до співрозмовника.
 - Телефонне спілкування у конфліктній ситуації.

4. Ефективні комунікації зі співрозмовником у процесі переговорів:
 - Техніки встановлення контакту: приєднання, підстроювання.
 - Управління простором у процесі переговорів
 - Чинники, що викликають симпатію до співробітника компанії, як до переговорника
 - Баланс впливу: характеристики «впливової» та «невпливової» мови
 - Техніки діалогу: питання технології: виявлення потреб, уточнення інформації, управління діалогом, перехоплення ініціативи, вплив на прийняття рішення та ін.
 - Резервні техніки спостереження за поведінкою партнера: невербальні сигнали у переговорному процесі
 - Прийоми переконання та ефективної аргументації
 - способи перехоплення та утримання ініціативи у переговорах

5. Робота із сумнівами та запереченнями під час особистих переговорів із клієнтами /3 год./:
 - Універсальні та спеціальні прийоми подолання заперечення та зняття сумнівів.
 - Відпрацювання прийомів подолання первинних та основних заперечень потенційних клієнтів Компанії.
 - 4-кроковий універсальний алгоритм подолання заперечення

6.  Робота з претензіями клієнтів:
 - Як грамотно "знімати" претензії клієнтів.
 - Алгоритм роботи із претензіями клієнтів.

7. Як розвивати стресостійкість:
 - Вміння керувати своїм емоційним станом: від чого залежить та як навчитися.
 - визначення рівня стресостійкості кожного учасника, індивідуальні рекомендації.
 - способи зміни свого емоційного стану: техніки швидкої саморегуляції.
 - Навички позитивного мислення.
 - Техніки «швидкого відновлення» та включення в роботу.
 - Прийоми самонастрою на роботу та активні продажі.

8. Визначення потенціалу та перспектив розвитку комунікативних навичок.

    Індивідуальні рекомендації у розвиток навичок.

Бізнес тренер:
 Дегтярьова Наталія – Бізнес  консультант, психолог,  з 22-ти річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 19 000 осіб. Успішно реалізовано понад 1000 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.

PS: Ця програма курсу навчання, передбачає можливість проведення корпоративного тренінгу (індивідуального) замовлення зі спеціально розробленими прикладами та завданнями з урахуванням специфіки вашого бізнесу та рівня підготовки групи.
 


Статьи этой же рубрики



Facebook Twitter Youtube Instagram