печать

Як підбирати продавців

Для будь-якого магазину дуже важливий вибір хороших продавців. Їхнє бажання допомогти покупцеві у виборі та доброзичливість створять сприятливу атмосферу в торговому залі. Чемне та професійне обслуговування завжди буде приваблювати відвідувачів.

1. Під час розмови з кандидатом на місце зверніть увагу на його зовнішність. Віддайте перевагу майбутнім продавцям з приємною зовнішністю, охайно, не зухвало одягненим. Зачіска повинна бути акуратною, а макіяж у жінок не викликати враження «бойового забарвлення».

2. Подивіться поведінка бажаючого отримати місце. Виключіть активно жують жуйку, розв'язано себе ведучих, що витирають ніс рукою, вживають лайки і висловлювання. Зверніть увагу на кандидатів з приємними манерами, які спокійно ведуть розмову, які зрозуміло і доступно викладають свої думки. Віддайте перевагу доброзичливим та усміхненим.

3. Перевірте професійну придатність майбутнього продавця. Бажано, щоб він мав досвід роботи або відповідну підготовку, якщо ваш магазин спеціалізується, скажімо, на комп'ютерній техніці. Продавець повинен вміти грамотно пояснити покупцю переваги та недоліки різних моделей комп'ютерів (або іншої техніки), допомогти підібрати відповідний варіант та запропонувати необхідні супутні товари. Для продавця важливо пам'ятати асортиментний перелік продукції, яку може запропонувати покупцю.

4. Якщо ваш магазин продуктовий, обов'язково перевірте у потенційного продавця наявність медичної книжки. Також кандидат на посаду в продуктовому магазині повинен уміти швидко знайти товар, який просить у нього покупець, знати різницю між сортами продукту, наприклад, ковбаси. Якщо магазин продає товар на вагу, важливо вміння продавця відрізати одним шматком приблизну кількість замовлених грамів та гарно запакувати продукт.

5. Підбирайте продавців, на вашу думку, відповідних один одному. Хороший, дружній колектив – це завжди запорука успіху вашої справи.

Якщо відкинути всі стереотипи, можна сказати, що саме продавець є обличчям будь-якого магазину, незалежно від його сфери торгівлі. Згадайте свої останні кілька подорожей магазинами. Напевно, в одних із них вам дуже сподобалося, ви приїхали додому з хорошими покупками, задоволені та з гарним настроєм. Але цілком можливо, що ви потрапили і в прямо протилежну ситуацію і приїхали з шопінгу в не зовсім хорошому настрої. Яка причина такого розмаїття? Звичайно, ситуації бувають різні, але найчастішою причиною є якість обслуговування, за яку відповідають саме продавці.

А якщо продавці є, мабуть, найголовнішими дійовими особами в будь-якому магазині, то від їхньої роботи залежить успіх усього бізнесу в цілому. Начебто б все елементарно, і, читаючи ці рядки, практично всі розуміють, що все логічно. Але чому тоді абсолютна більшість підприємців, зокрема власників магазинів, не дотримуються цього принципу і не приділяють належної уваги питанню пошуку продавців у свої магазини? А потім ці горе-бізнесмени скаржаться, що їхній бізнес ніяк не розвивається, торгівля стоїть на місці, а покупці починають іти до конкурентів.

Чому це відбувається? У деяких ситуаціях причиною є звичайна недбалість власників магазинів. Вони просто не вважають за потрібне щось покращувати і модернізувати. Інші дивляться на таких же «колег по цеху» і думають, що, якщо ті нічого не покращують, навіщо щось міняти я? А треті просто не знають, як знайти добрих продавців у свої магазини. І якщо переконувати перших двох практично марно, то третій категорії власників магазинів таки хочеться допомогти. Адже ці люди часто хочуть щось змінити, але не знають як. Наприклад, вони не проти добрих співробітників, але просто не в курсі, де і як знайти продавця до магазину. Отже, пропонуємо вашій увазі кілька практичних порад щодо пошуку співробітників торгової сфери.

Полезные интересные статьи:
Что такое для Вас  Активизация складских запасов,
 Зачем  Мотивация сотрудников склада и как это важно
Нужно помнить и знать  Как ускорить складские операции?

 


Статьи этой же рубрики



Facebook Twitter Youtube Instagram