Простий спосіб знайти хорошого продавця
Продаж - це прибуток, реклама - це витрати. Бажаєте більше заробляти і менше витрачати на рекламу – шукайте добрих продавців. Та де ж їх знайдеш! Це точно. Хороших продавців – мало. Вкотре сама в цьому переконалася, коли ми розширювалися. Але добрі продавці є, головне, зберігати гнучкість і не шукати готового рішення.
У продавці головне що? Вміння продавати. Ось і треба знайти продавця, котрий вміє це робити. Але часто власник компанії хоче отримати 3 в 1: щоб продавав, щоб знав ринок і базу клієнтів мав. Але таких спеціалістів треба перекуповувати, а не шукати. Це дорого і ризик невиправданих очікувань дуже високий.
Інший варіант – знайти та виростити свого фахівця. Тут теж вкладення – власних сил та часу. Якщо Ви до цього готові, то важливо знати, чого можна навчити, а чого ні. Рішучість зробити з будь-кого справжнього профі похвальна, але…
*** Що станеться, якщо Ви захочете з качок зробити орлів? Думаєте, отримаєте качок, що високо ширяють, як орли? Ні. Ви отримаєте нещасних та виснажених качок.
Навчати під себе потрібно лише того, хто вміє та любить продавати. В іншому випадку Ви навчите його всьому, тільки не продаж. Переважна більшість тих, хто шукає роботу продавцем, насправді не є продавцями.
Як зрозуміти хто продавець, а хто ні? Це просто. Для цього потрібно запитати претендента на досвід в активних продажах і готовність до самостійного пошуку клієнтів. Ви будете здивовані: 90% продавців, що називають себе продавцями, не люблять пошук клієнтів і холодні дзвінки. Вони не вміють, тому бояться це робити. Їм страшно отримати відмову та зазнати невдачі.
Але той, хто не може подолати ці страхи, не може бути продавцем. Це оператор, консультант, менеджер по роботі з клієнтами будь-хто, але тільки не продавець. Такий ось сурогат виходить.
P/S: Ми пропонуємо для Вас, онлайн тренінги по KPI мотивації, а також, онлайн Школа KPI мотивації.
Є і інші, онлайн тренінг Побудова системи оплати праці за результатом "KPI-мотивація", що підвищує прибутокю.
Статьи этой же рубрики