- Послуги
- Тренінги та семінари
- Управління та мотивація персоналу: обмеження та можливості в умовах кризи
Управління та мотивація персоналу: обмеження та можливості в умовах кризи
Онлайн 27-28 травня
Заповнити заявку на участьПрограма ZOOM с 10.00 до 14.00+
2 дні по 4 години. З 10.00 до 14.00 +
Концепція тренінгу "Ефективні комунікації з клієнтами"
Успіх будь-яких торгових переговорів, безпосередньо від уміння якісно спілкуватися.
Формуванню навички ефективної взаємодії з клієнтом та присвячений даний тренінг.
Тому необхідно розвивати навички та культуру внутрішніх комунікацій у співробітників..
До завдань тренінгу-практикуму, належать відповіді на такі питання:
• ЯК побудувати і налагодити довірчі відносини з клієнтом. Зрозуміти важливість стилю спілкування з клієнтами для результативної роботи. Навчитися будувати та налагоджувати довірчі відносини з Клієнтами у процесі спілкування по телефону, проведення зустрічі та ухвалення остаточного рішення.
• ЯК розпізнати тип клієнта по переговорам, його потреби, можливості і повноваження, щоб зацікавити його покупкою. Уміння переконувати Клієнта заключити договір оренди / продажу землі.
• ЯК залучати та утримувати Клієнтів, коли ціни, умови та параметри якості, які пропонуєм ми і конкуренти, приблизно рівні.
• ЯКІ фактори впливають на угоду.
• ЯК грамотно продати/домовитися про зустріч по телефону, як «м'яко» і ненав'язливо нагадати Клієнту про себе і свою компанію.
• ЯК зберегти і обґрунтувати встановлену ціну, знявши заперечення і сумніви Клієнтів.
• ЯК запобігати та виходити з конфліктних ситуацій та навчитися працювати з «важкими» Клієнтами. Навчитися відстоювати свої інтереси у перемовинах зі складними Клієнтами та підвищувати ефективність переговорів.
• ЯКІ методи комунікативно-психологічного впливу слід використовувати, щоб Клієнт компанії прийняв нашу точку зору.
• ЯК виробити ефективну модель своєї поведінки і спілкування. Навчитись аналізувати свій стиль спілкування та усвідомлювати, що потрібно виправити.
• ЯК створити команду однодумців, які можуть і вміють продавати та працювати на репутацію і бренд компанії.
Програмаа тренінг-практикум:
1. Психологія встановлення довірчого контакту з клієнтом. види впливу в продажах:
Цикл спілкування. Роль свідомості і несвідомого в поведінці людини ;
3 Види впливу в спілкуванні;
Як розпізнати маніпуляцію;
Як протистояти хитрощам;
Захист від маніпулятора;
10 підсвідомих законів переконання;
Визначення індивідуального стилю спілкування в процесі продажів;
Рівні розуму;
Особливості роботи емоційного розуму. "Ефект першого враження";
Шкала емоційних тонів;
Техніки формування довірчих відносин;
Види активного слухання;
"Стимул-реакція" у спілкуванні;
Сенс повідомлення;
Канали сприйняття інформації та поведінкові особливості кожного типу;
- Тест "Репрезентативні системи";
- Вправа "Перше враження";
- Вправа "Емоційні тони".
2. Підготовка до переговорів з клієнтом:
Визначення мотивів і потреб партнера по переговорам.
Чому компанії втрачають клієнтів. Фактори утримання клієнтів.
Методологія «Стратегічні продажі» в роботі з VIP клієнтами.
Види переговірників.
Визначення та діагностування власного стилю переговорів щодо продажу.
Виявлення та виявлення сильних і слабких сторін менеджера у співпраці з Клієнтами та Партнерами компанії.
Поради та рекомендації тренера щодо виправлення слабких сторін та розвитку сильних сторін ведення переговорів.
- Мозковий штурм "Причини втрат та фактори утримання клієнтів"
- Тестування "Стиль ведення переговорів".
3. Процес комунікації з клієнтом для виявлення потреб і можливостей.
Збір інформації про Клієнтів та Партнерів.
Які можливі мотиви співпраці.
В чому різниця презентації комерційної Пропозиції щодо співпраці для різних типів клієнтів.
Основні технології впливу на Клієнта з метою зацікавлення його в укладенні угоди (купівлі землі)
Як переконати Клієнта у перевагах співпраці з нашою компанією:
- Метод вирви;
- Метод критеріальних слів;
- Метод SPIN;
- Техніка "продавець якому довіряєш";
- Як сформувати довіру Клієнта до нашої компанії;
- Прийом конгруентності;
- Прийом емпатії;
- Метод Сократа;
- Як визначити поведінку Клієнта на переговорах по жестах і позах.
Проведення міні-тренінгів з освоєння та практичного запам'ятовування технологій.
4. Особливості продажу по телефону або навички телефонного маркетингу:
Специфіка телефонного контакту. Відмінності телефонної розмови від розмови віч-на-віч, переваги та недоліки телефонного спілкування. Особливості сприйняття в телефонному спілкуванні. Важливість емоційного та психологічного благополуччя ;
Фактори, що підвищують напругу в розмові;
Створення позитивного іміджу компанії по телефону;
Прийоми «переступання» первинних відмов і входження в зону "домовленості";
Комплекс технік, спрямованих на формування інтересу у клієнта та експрес-техніки презентації;
Способи залучення клієнта до розмови та домовленість про зустріч "на об'єкті" або в офісі компанії;
Технологія проходження через секретаря і "факсу нагору" (якщо є необхідність додзвонитися до власників компаній);
Робота з запереченнями в телефонному режимі.
Принцип "відкритих дверей" або робота з початковою відмовою клієнта
Інформаційні приводи для дзвінка Клієнту з метою нагадати про себе та свою компанію
Робота з запереченнями по телефону
23 способи зателефонувати клієнту і нагадати про себе і свою компанію
- Розвиток комунікативних навичок при спілкуванні по телефону. Коригування індивідуальних стилів.
- Формування корпоративних стандартів ведення бізнесу в процесі спілкування по телефону.
- Відпрацювання сценаріїв комунікації.
5. Презентація Клієнту переваг співпраці з компанією.
Алгоритм Х-П-В.
Характеристика товару/бренду (Що це таке?)
Переваги, унікальні особливості компанії та співпраці. (Чому саме ВИ?)
Переваги співпраці для партнера - Клієнта (Чому саме з Вами?)
- Гра «Алгоритм Х-П-В». (Запис і перегляд на відеокамеру з подальшим аналізом і коучингом тренера).
6. Робота з ціною (знижками) і можливими запереченнями і сумнівами Клієнта:
Типи і види заперечень:
Раціональні та емоційні заперечення і як з ними працювати;
Виявлення прихованих заперечень і прихованих програм;
А якщо клієнт каже «ні». Робота з відмовами;
Правила і прийоми роботи з запереченнями. Питання длявиявлення запереченнь;
Як протистояти хитрощам і прихованим цілям співрозмовникам;
- Заперечення щодо ціни;
- Заперечення по конкурентам;
- Заперечення щодо якості;
- Заперечення по несформованій потребі;
- та інші...
Причини запиту знижки.
Набір технік по роботи зі знижкою;
7 практичних методів роботи зі знижкою;
Правила роботи з запереченнями:
Універсальний алгоритм роботи з запереченнями.
- Мозговой штурм "Глубинный смысл"
- Упражнение "Нивелирование возражения"
- Набор техник по работе с ценой и скидками.
7. Конфліктні ситуації в продажах. Робота з конфліктним і незадоволеним клієнтом:
Причини появи незадоволених клієнтів;
Техніки тиску і маніпуляцій, які використовує клієнт;
Типи важких клієнтів і причини виникнення конфліктів;
Стратегія поведінки в конфликтах;
Прийоми «розрядки» і "виходу" з конфліктної ситуації;
Техніки зняття емоційної напруги:
- Методологія роботи з конфліктуючим Клієнтом. Типові види конфліктів. Аналіз та рекомендації тренера щодо вирішення конфліктних ситуацій.
- Вправа "Конфлікт"
- Тестування "Комунікативна установка"
- Прийоми "розрядки".
8. Правила і техніки завершення переговорів і підведення клієнта до укладення угоди.
Як вивести клієнта з маятника "так-ні" і прийняти остаточне рішення про покупку
Набір прийомів для закриття угоди;
Найнебезпечніші помилки при укладанні угоди;
Коли укладати угоду;
Робота з відмовами;
Стратегія відкритих дверей;
Як закінчити розмову, якщо клієнт категорично проти зустрічі та співпраці;
Як завершити розмову, якщо клієнт хоче зробити наступний крок самостійно;
Позитивний настрій і самомотивація до наступного контакту:
- Прийом "Завершення на основі альтернатив"
- Прийом "Завершення поступками"
- Прийом "Сумуюче заперечення"
- Прийом "Завершення з ризиком"
- Прийом "Посилання на ексклюзив"
- Прийом "Посилання на кампанію зі стимулювання збуту"
- Післяпродажне обслуговування...
- Бізнес-тренер:
Дегтярьова Наталія - Бізнес-тренер з 25-ти річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 15000 осіб. Успішно реалізовано понад 1300 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.
- Вартість участі:
2,950.00 грн. - за одного учасника.
Для другого та третього учасника знижки 5% та 7% відповідно.
У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.
P.S.: Ця програма передбачає можливість проведення корпоративного (індивідуального) замовлення зі спеціально розробленими прикладами та завданнями з урахуванням специфіки вашого бізнесу та рівня підготовки групи.
При реєстрації на сайті знижка -5%
|
|
Назад