Друкувати

Online тренінг:

Фінанси, управлінський облік та KPI-мотивація для Власників бізнесу

Онлайн 14-15 травня

Заповнити заявку на участь

ZOOM

2 дні 4 години.  З 9.55 до 14.00 +

Протягом тренінгу слухачі отримають максимально повну інформацію про те, які показники важливо вимірювати, який один звіт надавати власнику бізнесу, щоб він міг тримати «руку на пульсі» та оперативно приймати рішення про ціноутворення, про те, у який бізнес-напрямок варто вкладати гроші. а з якого навпаки «виймати» та ін.
А так само, як організувати управлінський облік у стислі терміни та з мінімальними ресурсами, щоб у результаті власник бізнесу за допомогою 1 звіту та 15 хвилин зміг оцінити як консолідовані результати бізнесу, так і окремих його бізнес-напрямків.
Весь тренінг побудований на практичних прикладах та ситуаціях з проектного життя тренерів, моделях та розрахунках, які розроблені тренерами та які учасники зможуть отримати після проходження тренінгу. За день ви навчитеся розуміти свого фінансиста та зведення економічних показників будь-якої Компанії.
 

  • Цей тренінг корисний, якщо Ви зіткнулися з такими проблемами:
     - Не розумію свого бухгалтера/ фінансиста, фінансові звіти, показники, які мені приносять … мені не говорять ні про що, я не можу ухвалити рішення, спираючись на цей потік інформації;
     - 1С є, цифр багато, а потрібної управлінської інформації немає
     - Не управлінський облік, а каша із цифр. як перестати тонути у звітах, які звіти вимагати від фінансових служб
     - Або навпаки, взагалі немає управлінського обліку та не зрозуміло з чого почати
     - Як перевірити коректність цифр, що надаються.
     - Якщо є якісь цифри, але вони збираються з різних джерел: Excel, 1с, бухгалтерія, від різних людей і часто показують різні цифри
     - Як поєднати несумісне: управлінський та бухгалтерський облік
     - Прибуток є, а грошей нема. Як із звітів зрозуміти, куди подівся прибуток, чому немає грошей на оплату рахунків;
     - Не зрозуміло, на які цифри потрібно дивитися в першу чергу, які показники найважливіші, про що вони говорять, які сигнали про небезпеку не можна забувати.
     - немає управлінського балансу, як його скласти та з чого почати
     - немає інформації у доступній та наочній формі на базі, якою можна за 15 хвилин оцінити ситуацію в бізнесі та зрозуміти, чи немає прихованих проблем і на що в першу чергу, необхідно звернути увагу менеджменту;
     - гроші у бізнес вкладаються вже 5 років, дивідендів немає, прибутку немає;
     - Немає розуміння, скільки грошей можна забрати (або скільки потрібно буде внести до бізнесу), сьогодні власники забирають, завтра їх просять повернути назад, а то зарплату нема чим виплачувати.
  • Програма тренінгу::
    Як вимірюється фінансовий успіх компанії? Аналіз фінансової звітності?
    - 4 головні KPI. Які фінансові коефіцієнти не можна не брати до уваги
    - Як керувати результатами діяльності компанії за допомогою фінансових показників
    - Які 3 стратегії дозволять збільшити Прибуток
    - Що важливіше за обсяг продажу або прибуток. Чому компанії так одержимі обсягом продажів
    – У яких випадках можна брати кредити. Коли це вигідно, а коли варто відмовитись
    - Як розрахувати вартість бізнесу
    - Яка найголовніша причина банкрутства компаній
    - рентабельність капіталу. Піраміда DuPont та рентабельність власного капіталу (ROE)
    - рентабельність діяльності (продажів), 7 рівнів прибутку. Визначення прибутку: валовий, EBITDA, операційний, EBIT та чистий прибуток
    - Ділова активність: оборотність активів, управління запасами, дебіторською/кредиторською заборгованістю
    - Рентабельність активів (ROA)
    - Операційний цикл та показники оборотності
    - Аналіз фінансової стійкості, кредитоспроможності, ліквідності
    - Золоте правило економіки
    - Прибуток проти готівки. Відмінність між потоком готівки та прибутком. Як зрозуміти де осів прибуток, чому у компанії дефіцит грошей, як знизити дефіцит грошей. Як гроші переміщуються в межах бізнесу:
    - Фінансова стійкість та ліквідність, Аналіз ефективності грошових потоків
    - Звіт KPI для Власника на 1 сторінці
    ПРОГНОЗУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ ЗА 10 ХВИЛИН І ПОБУДУВАННЯ БЮДЖЕТІВ
    - У чому різниця між прогнозами та бюджетами
    - Що необхідно закласти в основу прогнозів та бюджетів: обмежувальні фактори, тенденції та гіпотези, три підходи до розрахунку планів
    - методи планування продажів
    - Як оцінити прогнози на реалістичність: GAP аналіз
    - Прогнозування та фінансова модель у 3-х сценаріях: прибутку, робочого капіталу (кейс)
    - Розрахунок потреби у фінансуванні бізнесу (кейс)
    - Розрахунок точки беззбитковості (кейс)
    - Як керувати фінансовими показниками: вплив зниження рентабельності на можливості зростання
    - зростання цін та можливе зниження продажів; зниження цін та необхідне зростання продажів
    - Бюджетування підрозділів: Директиви з фінансових цілей та показників
    - основні показники підрозділів. За що вони мають відповідати. Як встановити директиви підрозділам
    Як створити систему управлінського обліку та звітності в компанії?:
    - Управлінський Баланс – джерело інформації про інвестиції компанії та джерела їх формування:
    - Звіт про прибутки та збитки (ОПУ) – джерело інформації про економіку компанії:
    - Звіт про рух грошових коштів (ОДДС) як інструмент управління грошовими потоками:
        - Аналіз ефективності управління грошовими потоками
        - способи складання Звіту про рух грошових коштів: прямий та непрямий методи
    - Звіт за ключовими показниками ефективності для керівника або як за допомогою одного звіту оцінити результати діяльності компанії. Як перевірити коректність звітів, що надаються Вам. Взаємозв'язок трьох звітів і звіт KPI для керівника
    - Яка інформація має бути в управлінському обліку, вимоги до неї зацікавлених осіб: Ген. директора, ТОП менеджменту, мідл – менеджменту
    - Як поєднати бухгалтерський та управлінський облік. Відмінності бухгалтерського та управлінського обліків
    - Розробка облікової політики, що має бути прописано
    - 4 варіанти побудови управлінського обліку та як вибрати програмний продукт для ведення управлінського обліку. Чек – аркуш вибору програмного продукту
    - основні процеси управлінського обліку
    - Хто має відповідати за організацію процесів збору, обробки та проведення операцій в обліку
    - правила управлінського обліку, про які не варто забувати
    ОПЛАТА З РЕЗУЛЬТАТУ: KPI-мотивація
    - Як збаланісувати зростання прибутку та фонду оплати праці
    - Як визначити, хто та за які показники відповідає
    - делегування фінансової відповідальності та індекс дистанції влади
    - Як впроваджувати KPI-мотивацію для підвищення ефективності бізнесу.

 

  • Бізнес - консультанти:
    Немировский Игорь

 

Немирівський Ігор Борисович – Керуючий партнер, консультант та бізнес-тренер з досвідом роботи фінансовим директором, керівником одного з найбільших холдингів – лідерів ринку в Україні в сегменті дистрибуції.
- Практичний досвід Топ-посад та управління – понад 22 -х років.
- Досвід управління у групі компаній зі штатом понад 800 осіб.
- Досвід керівника проектів впровадження ERP-систем із боку Замовника (3 проекти).
- Досвід проектів повної формалізації та побудова системи управління бізнесом великих холдингів.
- практичний досвід впровадження всіх, пропонованих, інструментів менеджменту (від розробки методології до покрокової реалізації)
Розроблено кейсові програми навчання, які відрізняються багатим практичним матеріалом:
- Розробка та впровадження Стратегії на базі ССП
- Системний бізнес: як власнику зробити бізнес-бізнесом
- Абсолютне залучення персоналу: 100% покращення показників руками ваших співробітників
- Видатний КЕРІВНИК: Лідерство. Менеджмент. Управління людьми. Мотивація. Управління ключовими фінансовими показниками
Автор 3-х книг:
"Видатний керівник", "Бюджетування: від стратегії до бюджету", "Система збалансованих показників".
В даний час Генеральний директор та керуючий партнер консалтингової компанії, керівник напряму "Ефективний керівник".

 

   Старожукова Инна Альбертовна

Старожукова Інна Альбертівна - Тренер-ПРАКТИК з розробки та впровадження систем управлінського обліку та звітності (в ERP, 1с), бюджетування, оцінки результатів діяльності компанії за ключовими показниками ефективності, а також системи оплати праці за результатом KPI-мотивації.
Ключовий досвід:
3 проекти впровадження управлінського обліку в ERP і один із них найшвидший у світі за оцінками Microsoft;
досвід впровадження у різних галузях: дистрибуція (автозапчастина, продуктів харчування, госптоварів), роздріб, послуги, виробництво;
досвід побудови фінансової служби, розробка функціональних обов'язків від результату кожної ділянки, повна регламентація роботи фінансового відділу
досвід впровадження управлінського обліку «як з нуля», так і «доведення до пуття того, що є»;
досвід впровадження як у невеликих компаніях, так і у холдингових структурах;
досвід постановки технічних. завдань для реалізації УУ в 1с як у регістрах, і у плані рахунків;
досвід реорганізації та розподілу функцій усередині фінансової служби за ведення управлінського обліку, бюджетування у максимально стислий термін та мінімальними ресурсами;
Розроблено кейсові програми навчання, які відрізняються багатим практичним матеріалом:
- фінанси для керівників та нефінансових менеджерів
- як впровадити та організувати управлінський облік
- оплата праці за результатом: KPI-мотивація
- бюджетування з шаблонами бюджетів та фінансовою моделлю
- все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси та бюджети
Співавтор 3-х книг:
"Видатний керівник", "Бюджетування: від стратегії до бюджету", "Система збалансованих показників"



  • Вартість участі:
    3,500.00 грн. - за одного учасника.
    Для другого та третього учасника знижки 5% та 7% відповідно.

    У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.

  • P.S.: Ця програма передбачає можливість проведення корпоративного (індивідуального) замовлення зі спеціально розробленими прикладами та завданнями з урахуванням специфіки вашого бізнесу та рівня підготовки групи.



При реєстрації на сайті знижка -5%



 
 
ПІП:*
Компанія:*
Viber:*
К-сть осіб:*
E-mail:*
 

* - Поля, обов'язкові для заповнення

 

 
 
 

Назад