- Послуги
- Тренінги та семінари
- Тренінг Управління та мотивація персоналу: обмеження та можливості в умовах кризи
Тренінг - практикум
Тренінг Управління та мотивація персоналу: обмеження та можливості в умовах кризи
Онлайн та Офлайн
Заповнити заявку на участьZoom з 9:55 до 14:00
Підбираючи людей, шукайте талант, а не просто досвід, інтелект або характер.
Кажучи про очікування, визначте точні результати, а не точні кроки.
Мотивуючи людину, зосередьтесь на його сильних, а не слабких сторонах.
Розвиваючи людину, знайдіть йому відповідну посаду,
а не просто наступний крок в ієрархії.
Проблеми з якими реально зтикаються лідери команд, керівники різних рівнів і різних бізнесів:
- потрібно "давати результат", але середовище і умови роботи змінились іноді радикально;
- розділеність команд і складність у підтримці "залученості", призводить до формування окремої реальності;
- спостерігається виснаженість та втрата базових сенсів у співробітників;
- виникають складнощі у вироблені підходів до працівників з психосоматичними проявами;
- необхідно мати "швидкі інструменти" самодопомоги та коучингу для підлеглих на рівні "бери і роби"...
І це далеко не повний перелік викликів, які стоять перед лідером команди або компанії в сучасних умовах. Тому, все це накладає нові обов'язки, зони відповідальності та рольові виклики на лідерів команд та керівників різних рівнів. Саме цьому і присвячений тренінг "Управління і мотивація персоналу в умовах кризи".
• Переваги для організації:
- Підвищення ефективності роботи персоналу за рахунок ефективної роботи системи навчання, грамотних комунікацій «керівник-підлеглий» та прийняття командних рішень.
- Більш повна віддача від співробітників в результаті зростання їх особистісної мотивації та усвідомлення своєї особистої місії і важливості в повсякденній роботі.
- Поліпшення психологічного клімату в колективі.
- Зняття особистих і комунікативних протиріч.
• Керівники різних рівнів:
- отримають практичні, орієнтовані на результат знання та навички роботи з підлеглими;
- оволодіють базовими навичками навчання, коучингу, наставництва та мотивації підлеглих;
- розвинуть свої лідерські якості;
- оволодіють технікою ефективної роботи, як індивідуально, так і з колективом в цілому.
• Основна мета курсу: отримати практичні, орієнтовані на результат знання та навички для роботи з підлеглими завдяки:
- коригуванню індивідуального стилю управління та отриманню додаткових інструментів управління та мотивації персоналу для максимізації віддачі від людських ресурсів;
- формуванню чіткого уявлення щодо шляхів побудови ефективної системи коучингу та мотивації;
- системі заохочувальних мотивів та правилам розподілу обов'язків, які розставляють все по своїх місцях;
- усвідомленню співробітниками що, коли та в які терміни потрібно зробити та їх мотивації на отримання результату;
- підтримці командного духу успішним керівником, який вправно використовує мотиваційні фактори для різних типів співробітників.
• Цілі тренінгу-практикуму:
- сформувати розуміння ролі керівника та еталонності його поведінки для підлеглих та колег, а також аналіз можливих наслідків його дій;
- навчитися ефективно доносити свої ідеї до підлеглих та давати зворотний зв'язок;
- сформувати оптимальний розподіл функцій на основі організаційно-функціональної матриці;
- перевести посадову інструкцію в повсякденні дії співробітників;
- сформувати чітке уявлення про способи впливу на мотивацію персоналу в залежності від рівня зрілості працівника;
- оволодіти методикою проведення співбесід з метою відбору дійсно продуктивних кандидатів;
- закласти основи ефективного та безконфліктного спілкування в колективі;
- оволодіти прийомами ефективної роботи, як індивідуально, так і з колективом в цілому.
- навчитися ефективно планувати та проводити зустрічі і наради;
- навчитися проводити чітку межу між діловими питаннями та особистими симпатіями і антипатіями;
- сформувати у співробітників усвідомлення того, що, коли та в які терміни потрібно зробити, та мотивувати їх на отримання результату;
- вміти підтримувати командний дух;
- нарощувати свої здібності та формувати план розвитку особистих навичок.
• Методи роботи:
- Тренінг проходить в інтерактивній формі, розгляд теоретичних принципів поєднується з демонстраціями, вправами та практичними завданнями.
- Багато принципів, особливо навички управління, спілкування та мотивації, освоюються за допомогою ситуаційних вправ, що допомагає забезпечити більш глибоке розуміння та використання нових знань на практиці.
- Під час тренінгу проводиться тестування з подальшим аналізом.
• Програма тренінгу-практикуму:
1. Модель ефективного керівництва:
- Основні принципи ефективного керівництва.
- Досвід та переконання ефективних керівників.
- Аналіз прийомів, які використовують успішні керівники.
- Аналіз поточної ситуації у учасників семінару.
2. Менеджмент та лідерство:
- Різниця між лідерством та менеджментом. Яким повинен бути ефективний керівник?
- Роль лідера в розвитку підприємства.
- Позитивне мислення та позитивний внутрішній діалог.
- Наскільки великі ваші здібності надихати та переконувати, мотивувати та впливати?
- Як лідери привносять великі зміни?
- Аналіз власних лідерських здібностей.
3. Головні функції ефективного керівника:
- Визначення цілей. Основи визначення ефективних цілей.
- Цілі для себе та цілі для підлеглих. Як домогтися того, щоб підлеглі розуміли цілі підприємства?
- Ефективне планування досягнення цілей. Успішне планування роботи.
- Делегування. Що можна втратити, якщо не делегувати? Як ефективно делегувати?
- Правила вправного делегування. Вибір правильної людини для делегування. Завдання, які мають бути делеговані, та завдання, які не повинні бути делеговані.
- Таблиця аналізу своїх обов'язків.
- Матриця делегування.
- Контроль. Найсуттєвіші принципи контролю. Що може статися, якщо контроль виконується неправильно? Методи ефективного контролю підлеглих.
4. Мотивація співробітників, орієнтована на досягнення результату:
- Відмінності між мотивацією та мотивуваннями.
- Як домогтися того, щоб підлеглі пишалися своєю компанією? Мотивація співробітників як наріжний камінь успішного розвитку підприємства.
- Застосування правильних методів мотивування.
- Нематеріальне мотивування співробітників.
- Визначення цінностей та індивідуальних мотивуючих критеріїв працівника та використання їх для мотивування.
- Робота над виявленням критеріїв та глибоких мотиваційних цінностей.
- Психологічні типи людей.
- Компоненти, які створюють різні типи людей - метапрограми мотивацій людей. Визначення цих типів та використання їх для мотивування.
- Метапрограми: проактивний – рефлексивний, внутрішня – зовнішня референція, можливості – процес, глобальний – специфічний, рух від – рух до.
- Мотивування з використанням місії, довгострокових та короткострокових цілей підприємства.
- Розвиток впевненості та підтримка ентузіазму у співробітників.
- Орієнтовані на результат системи матеріальної мотивації.
- Додаткові бонуси.
- Модель ситуативного керівництва.
5. Техніки ефективної комунікації та переконання:
- Формування відносин з підлеглими. Методи формування добрих відносин (раппорту).
- Як здобути повагу з боку підлеглих?
- Критика та похвала. Найпоширеніші помилки в критиці підлеглих.
- Правильна критика та похвала підлеглих.
6. Корпоративний університет та керівництво в стилі "коучинг":
- Методи вдосконалення індивідуальних навичок.
- Навчання за повною моделлю коучингу.
- Система збору та обміну успішним досвідом.
- Розвиток самоорганізованих, відповідальних та сумлінних співробітників.
- Створення ефективних інструментів для навчання нових співробітників.
- Супервайзинг.
Бізнес консультант - Дегтярьова Наталія - Бізнес-тренер з 25-ти річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 15000 осіб. Успішно реалізовано понад 1300 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.
Регламент:
В 9,55 реєстрація
В 10,00 Початок
В 12,00 на 15 хвилин перерва
Закінчення в 14,00 +
-
Вартість участі:
3,200.00 грн. - за одного учасника.
Для другого та третього учасника знижки 5% та 7% відповідно.
У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.
P.S.: Ця програма передбачає можливість проведення корпоративного (індивідуального) замовлення зі спеціально розробленими прикладами та завданнями з урахуванням специфіки вашого бізнесу та рівня підготовки групи.
При реєстрації на сайті знижка -5%
|
|
Назад