- Послуги
- Тренінги та семінари
- Віддалений контроль та розвиток відділу продажів. Організація та управління віддаленим відділом продажів
Тренінг:
Віддалений контроль та розвиток відділу продажів. Організація та управління віддаленим відділом продажів
Онлайн 29-30 жовтня
Заповнити заявку на участьZOOM
2 дні по 4 години. З 10:00 до 14:00 +
Організація процесу продажів у форматі "віддалених продажів" - це успішна стратегія розвитку підприємства в сучасних умовах!
Віддалений відділ продажів – оптимальний спосіб збільшити продажі з мінімальними витратами, коли навіть «невелика» торгова фірма має реальну можливість збільшити свої продажі та з мінімальними капіталовкладеннями в організацію робочого місця менеджерів з продажу.
Питання, які вирішує курс навчання:
- Ви переводите працівників на віддалений режим роботи або наймаєте віддалених співробітників у відділ продажу, але не знаєте з чого почати та як діяти;
- Налагоджена роками система роботи перестала працювати на "віддаленні";
- Відсутня "прозорість" роботи, проблеми виявляються надто пізно;
- Ключові співробітники йдуть або демотивовані через зміну режиму роботи;
- Весь робочий день як керівника, так і співробітників перетворюється на нескінченний звіт;
- Виникають форс-мажорні ситуації, на вирішення яких віддалено, недостатньо досвіду;
- Як контролювати якість роботи менеджерів?
- Як їх навчати?
- Як визначати, що менеджер робить правильно, а що ні?
- Як зрозуміти, що менеджер взагалі щось робить?
- Як зрозуміти, чому у нього складнощі із продажами?
- Як забезпечити взаємодію менеджера з іншими підрозділами?
Керівник відділу продажів — це "грошовий мішок" підприємства. Від нього безпосередньо залежить прибуток, оскільки він займається організацією збуту товарів та продажем послуг. Керівник відділу продажів має безліч обов'язків, хороший заробіток, але при цьому і велику відповідальність перед компанією в цілому. Наша компанія пропонує для Вас тренінг-практикум "Організація та управління віддаленим відділом продажів".
Створіть сильний відділ продажів для свого бізнесу та компанії, який забезпечить:
- регулярне виконання планових показників;
- прогнозоване зростання оборотів та прибутку;
- Масштабований бізнес…
- ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:
Як вибудувати бізнес-процеси у віддаленому та змішаному відділі продажів:
- структура відділу продажів та стандарти роботи Керівника відділу продажів;
- стратегії організації роботи відділу продажів;
- формування працюючої осі: стратегія компанії – структура відділу продажів – посадові інструкції;
- формування оптимальної оргструктури на базі організаційно-функціональної матриці;
- Які особливості продукту, ринку та процесу продажів необхідно враховувати при формуванні віддаленого відділу продажів;
- форми організації віддалених відділів продажів;
- які функції продажів необхідно віддати у віддалений відділ, а які в жодному разі не можна;
- З чого розпочати організацію віддаленого відділу продажів.
Як залучити найкращих кандидатів у віддалений відділ продажу:
- які співробітники Вам потрібні: портрет віддаленого менеджера з продажу;
- на яких майданчиках розміщувати оголошення про найм віддалених менеджерів;
- що необхідно обов'язково вказати в оголошенні, щоб збільшити кількість звернень;
- як обробляти вхідні звернення від кандидатів;
Як провести співбесіди та відібрати менеджерів у віддалений відділ продажу:
- технологія дистанційного відбору: як найняти продавців на відстані;
- які способи оцінки використовувати під час дистанційної співбесіди; кандидатів;
- на що звертати увагу насамперед;
- оптимальний набір методик оцінки кандидатів, що дозволяє без; професійного менеджера з персоналу відсівати непрохідних кандидатів.
Показники ефективності та система оплати праці віддалених працівників:
- контроль за якістю роботи з клієнтами;
- Що ми маємо на увазі під якістю та ефективністю роботи з клієнтами; Цільове завантаження менеджерів: цілі та інструментарії;
- система звітів у відділі продажів. Що контролювати?
- які показники активності та результативності використовувати для оцінки віддалених менеджерів з продажу;
- як визначити неефективних менеджерів з продажу протягом 1-2 тижнів, а не 3-х місяців;
- Система оплати праці віддалених менеджерів із продажу, які схеми оплати праці можна використовувати.
Мотивація персоналу:
- структура та види мотивації;
- як ув'язати результати роботи з винагородою персоналу;
- типологія співробітників у контексті їх мотивації;
- методологія проведення розвиваючих діалогів;
- Організація процесу самонавчання та передачі кращого досвіду всередині відділу продажів.
Робота з VIP-клієнтами:
- техніка налагодження стратегічних відносин. правила післяпродажного спілкування з клієнтом;
- класифікація клієнтів;
- як забезпечувати повторні продажі та піодавати додаткові послуги; Використання старих клієнтів для залучення нових, отримання рекомендацій.
Як розробити сценарії (скрипти) дзвінків:
- які особливості процесу продажів необхідно враховувати при створенні сценаріїв (скриптів) дзвінків;
- Які зміни необхідно внести до шаблонів сценаріїв дзвінків, щоб вони почали давати результат?
Як навчати та контролювати віддалених менеджерів:
- як «ввести в роботу» віддалених менеджерів за 3 дні;
- яким чином навчити менеджерів продукту та техніки продажу;
- план розподілу часу. Як змусити працювати посадову інструкцію;
- підходи до формування плану розподілу часу;
- відображення цілей посади у плані на тиждень;
- ключові області співробітника та зони відповідальності;
- як контролювати дисципліну у віддаленому відділі продажів;
- як проводити збори з віддаленими співробітниками;
- особливості планування та контролю роботи віддалених менеджерів з продажу;
- Яка звітність потрібна для контролю за віддаленими менеджерами з продажу.
Підвищення ефективності роботи з CRM-системою:
- яка інформація про клієнта необхідна для продажу;;
- складання бази даних проспектів та робота з базою даних постійних клієнтів;
- як підвищити ефективність роботи відділу продажів;
- Шляхи підвищення якості та ефективності роботи менеджера з продажу.
Впровадження віддалених менеджерів у існуючий відділ продажу:
- як синхронізувати роботу віддалених менеджерів з центральним офісом;
- Як створити з віддалених менеджерів та менеджерів в офісі команду, орієнтовану на збільшення продажів...
- Бізнес-тренер:
Дегтярьова Наталія - Бізнес-тренер з 25-ти річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 15000 осіб. Успішно реалізовано понад 1000 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.
Регламент
В 9,55 реєстрація
В 10,00 Початок
В 12,00 на 15 хвилин перерва
Закінчення в 14,00 +
Другий день, регламент той-же.
-
Вартість участі:
3,200.00 грн. - за одного учасника.
Для другого та третього учасника знижки 5% та 7% відповідно.
У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.
P.S.: Ця програма передбачає можливість проведення корпоративного (індивідуального) замовлення зі спеціально розробленими прикладами та завданнями з урахуванням специфіки вашого бізнесу та рівня підготовки групи.
При реєстрації на сайті знижка -5%
|
|
Назад