Друкувати

Тренінг-практикум

Тренінг з навичок ефективних продажів для продавців-консультантів. Продаж у магазині.

Онлайн 23-24 травня

Заповнити заявку на участь

Цілі тренінг-практикуму:
  - Збільшення кількості покупок;
  - Вдосконалення стандартів роботи торговельного персоналу;
  - Створення привабливого для покупців іміджу магазину або салону.

Основна користь, яку отримають учасники тренінг-практикуму:
- Входження в контакт з потенційним покупцем, створення атмосфери спілкування, що сприяє купівлі;
- Підтримка позитивного настрою, працездатності протягом дня;
- аналізу реакції покупця, орієнтуючись з його жести, позу, інтонацію тощо.
- Активне слухання відвідувача;
- Подання товару у вигідному світлі;
- Відбудова від пропозицій конкурентів;
- результативне завершення особистого продажу.

Модуль 1. Мотивація та впевненість консультанта  
Особистість професійного продавця.
Як розвинути та зміцнити впевненість в собі, щоб продавати на силі своєї віри легко та красиво?
Мотивація продавця. Навіщо це мені?
 
Комунікативна стратегія та тактики продажів у магазині
Керування голосом (тембр, інтонація, швидкість, чіткість)
Відшліфована структура правильної розмови.
Слова і фрази, які дійсно впливають на рішення.
 
Модуль 2.  Розмова з потенційним покупцем, встановлення контакту
Скрипт початку розмови
Як з перших слів зацікавити покупця?     
Поняття комунікативної компетентності:
- вміння ставити запитання
- вміння активно слухати клієнта
- вміння коректно відповідати на запитання
Хто головний у спілкуванні з покупцем? Як утримувати активну позицію та бути експертом у питанні?

Модуль 3. Виявлення потреб клієнта, для проведення продаючої презентації. Нівелювання заперечень та завершення угоди.
Виявлення потреб клієнта
Коли клієнт готовий купувати? Які основні критерії його покупки?
Ефективні питання для виявлення потреб клієнта.  Техніка СПІН.
Написання воронки питань для виявлення потреби клієнта.

Презентація, яка продає
Структура переконливої презентації. Як правильно створювати цінність для клієнта?
Як відрізнятися від конкурентів? Практика створення презентацій.

Вагання у покупці та заперечення
Чому покупці вагаються. Емоційні та раціональні заперечення.
Алгоритм опрацювання заперечень.
Практика створення банку відповідей на найчастіші заперечення клієнтів.

Завершення угоди
Чому покупці відкладають своє рішення?
Технологія завершення угоди. Як спонукати  покупця зробити покупку зараз?

Модуль 4 Профілактика вигорання продавця-консультанта
Що нас виводить із рівноваги?
Як зберегти внутрішній стан, спілкуючись із важкими покупцями?
Як уникнути синдрому вигорання та знайти в собі натхнення для ідеального спілкування кожен день?
Практика відпрацювання вивченого матеріалу

  • Бізнес тренер:
  • Дегтярева Наталья

     

      

      Дегтярьова Наталія - психолог, практик з 27 - ми річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес сфері. Вища освіта у галузі психології, економіки та маркетингу. Випускниками відкритих та корпоративних тренінгів стали понад 17000 осіб. Успішно реалізовано понад 1500 тренінгових проектів на території України та найближчого зарубіжжя.

 

Регламент:
В 9,55 реєстрація
В 10,00 Початок
В 12,00 на 15 хвилин перерва
Закінчення в 14,00 +

 

  • Вартість участі:
    2,900.00 грн. - за одного учасника.
    Для другого та третього учасника знижки 5% та 7% відповідно.

    У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.
     
  • P.S.: Ця програма передбачає можливість проведення корпоративного (індивідуального) замовлення зі спеціально розробленими прикладами та завданнями з урахуванням специфіки вашого бізнесу та рівня підготовки групи.




При реєстрації на сайті знижка -5%



 
 
ПІП:*
Компанія*:
Тел/факс:*
Моб. телефон:*
E-mail:*
 

* - Поля, обов'язкові для заповнення

 

 
 
 

Назад