Друкувати

Тренінг:

Повернення коштів. Робота з дебіторською заборгованістю: ефективні комунікативні прийоми роботи з боржниками і техніки емоційної стійкості

Online 27 - 28 грудня

Заповнити заявку на участь

Програма ZOOM с 10.00 до 14.00

Однією з найгостріших проблем у будь-якій компанії є проблема повернення боргів. Як правильно працювати з дебіторською заборгованістю, і як забрати борги без бою, Ви дізнаєтесь, взявши участь у цьому тренінгу.

 

  • Очікувані результати:

  • - Вміння швидко розпізнавати недобросовісного боржника;

    - здатність розмовляти з приводу повернення боргу, зберігаючи власне гарне самопочуття та витрачаючи мінімум часу та емоційних сил;

    - готовність поступово посилювати тиск на боржника кожному етапі впливу;

    - розуміння, як працювати з клієнтом за схемою, що зменшує ймовірність виникнення заборгованості;

    - вміння розпізнавати та нейтралізувати типові відмовки та маніпуляції боржників;

    - Розвиток навичок емоційної стійкості.

 

  • Програма тренінгу:

  • Системна робота щодо недопущення дебіторської заборгованості:

    - Психологічні бар'єри під час роботи із заборгованості. Що мотивує боржників та кредиторів

    - емоційний настрій на роботу з боржниками; як створити та підтримувати у себе мотивацію на дії з отримання боргу

    - Які дії менеджерів провокують боржника не платити

    - формування іміджу компанії, якій платять вчасно

    - Що провокує виникнення проблемної заборгованості

    - основні страхи та сумніви менеджерів, формування професійної позиції при роботі з проблемним боржником

    - Що важливо для збереження ділових відносин з клієнтом, вплив на ділові та особисті мотиви

    - Що спонукає людей та компанії затримувати платежі, а що – платити вчасно

    - активності менеджера на кожному етапі процесу продажу, спрямовані на своєчасне отримання оплати

    - Розпізнавання "проблемних" клієнтів на ранніх стадіях роботи

    - від якого моменту борг вважати проблемним

    - з якого моменту починати тиснути на клієнта

    - правильне реагування на оплату, отриману із запізненням та на часткову оплату

    - як розпізнати брехню клієнта під час особистої зустрічі та по телефону

    - надання клієнту можливості "зберегти особу"

     

    Особливості ділових переговорів щодо повернення заборгованості:

    Психологічний тиск на боржника. Мотивація на оплату:

    - Методи мотивації дебітора на погашення заборгованості: емоційні та логічні

    - Як повернути борг не розриваючи та зміцнюючи відносини з боржником

    - Як поступово посилювати тиск на боржника

    - Які проміжки між нагадуваннями оптимальні

    - Як зробити так, щоб людина захотіла повернути борг, поступове нарощування тиску

    - Чого не можна говорити і робити під час роботи з боржником

    - Підготовка "програми впливу"

    - Умови, за яких працюють різні методи впливу та зберігаються відносини в ситуації тиску

     

    Психологічні прийоми роботи з боржником:

    - Побудова розмови з клієнтом із різних позицій

    - Переваги та недоліки "дружнього" та "офіційного" стилів спілкування

    - Регулювання психологічної дистанції

    - Техніка "повторіть будь ласка"

    - Метод "зондування"

    - Метод "детектор"

    - Метод "зондування"

    - Прийом "холодний душ"

     

    Як розпізнати та звернути собі на користь типові маніпуляції боржників. Робота з типовими запереченнями та відмовками.

    - Як відрізнити відмовки боржників від реальних випадковостей

    - Що насправді означає фраза "Немає грошей" і з якого моменту починати тиск на клієнта

    - Правила роботи з типовими запереченнями/відмовками – розпізнавання та протидія

    - способи мовного впливу на співрозмовника

    - Методи збереження безконфліктного та асертивного стилю комунікації у процесі "прийняття заперечень":

    - Техніка "Тотальне ТАК" або як звернути заперечення клієнта на свою користь

    - Техніка підготовленого питання

    - Техніка нівелювання заперечень пов'язаних із "маніпулюванням фактами"

    - Техніка прийняття заперечення з позиції "спостерігача"

    - Відновлення сенсу слів

     

    Робота з "постсиндромом стресостійкості":

    - Механізми стресу та професійного вигоряння

    - Позитивний та негативний стрес

    - Шкала емоційних тонів (хронічний, соціальний, гострий тони)

    - Методи та техніки нівелювання наслідків "постсиндром стресостійкості":

    - Стрес проти стресу

    - релаксація

    - Перемикання

    - "Корисні" переконання

    - емоційна стабілізація.

 

  • АКЦЕНТИ В ПРОЦЕСІ ТРЕНІНГУ:

  • - тренування необхідним навичкам;
    - розвиток комунікативних навичок на всіх етапах взаємодії з клієнтом;
    - підвищення самомотивації та самоконтролю в роботі;
    - Орієнтація на результат.

 

  • Бізнес тренер:
  • Дегтярева Наталья

     

     

     

    Дегтярьова Наталія - з досвідом публічних виступів, навчання та розвитку груп. Серед клієнтів: Видавництво "Стандарт", "Oriflame", "Gillette Ukraine LLC", "Нові вікна", "Daewoo electronics", "Белла-Трейд", "Каркас", "Кредитпромбанк", "Faberlic", "Райффайзенбанк", "Mary Kay", "Ланіт", "Комункомплекс", "Магнат", "21 століття", "Діла", "Найхром", "Форум", "Співдружність" та ін.



  • Вартість участі:
    2,500.00 грн. - за одного учасника.
    Для другого та третього учасника знижки 5% та 7% відповідно.

    У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.

  • P.S.: Ця програма передбачає можливість проведення корпоративного (індивідуального) замовлення зі спеціально розробленими прикладами та завданнями з урахуванням специфіки вашого бізнесу та рівня підготовки групи.



При реєстрації на сайті знижка -5%



 
 
Прізвище:*
Ім'я по батькові*:
Тел/факс:*
Моб. телефон:*
E-mail:*
 

* - Поля, обов'язкові для заповнення

 

 
 
 

Назад



Facebook Twitter Youtube Instagram