Друкувати

Тренінг:

Організація процесу закупівлі та планування запасів (дистрибуційних, роздрібних та виробничих компаній)

Онлайн тренінг

Заповнити заявку на участь

Zoom

 Онлайн тренінг "Організація процесу закупівлі та планування запасів (дистрибуційних, роздрібних та виробничих компаній)", складається з ЧОТИРЬОХ блоків, і буде проходити
    по ЧОТИРИ години на день, з практичними завданнями
 з 14.00 до 18.00 (за Київським часом) в програмі ZOOM

 

 

  • Цільова група: керівники служб закупівлі та логістики торгових, дистрибуційних та виробничих компаній, аналітики, менеджери із закупівель, менеджери складських комплексів.

  • Завдання курсу навчання:  програма спрямована на надання комплексних знань щодо організації управління запасами, технічними та організаційними аспектами закупівель. Слухачі отримають навички аналізу історичних даних та в організації системи забезпечення запасами на основі гнучких поставок або резервних запасів.
  •  

     

 

 

  • Програма тренінга:
    Блок 1. Закупівельне середовище:
     
    - Конкурентне Середовище на ринку Закупівлі;
      - 5 сил Потера для розробки стратегії закупівлі на конкретному ринку;
      - Практика: 5 сил Потера;
      - Закупівельна сила вашої компанії на ринках;
      - SWOT аналіз закупівельної позиції вашої компанії;
      - Практика: SWOT закупівельної позиції;
      - Формування Стратегічної позиції компанії на конкретному ринку;
      - Практика: створення паспорту Стратегічної позиції Закупівлі.

    Результатом цього блоку буде:
     
    - Опрацювання аналітичних інструментів формування Стратегічної позиції Закупівлі:
      - Практичне опрацювання інструментів зі створення Стратегічної позиції

    Блок 2. Управління взаємовідносинами із постачальниками:
    - Тип ринків Закупівлі та поведінка продавців на таких ринках;
      - Управління взаємовідносинами з постачальниками: з чого вони складаються і в чому їх «плюси» для компанії;
      - Формування ваших «дивідендів» від взаємини з Постачальниками;
      - Стратегія управління взаємовідносинами з Постачальниками на:
    - Висококонкурентному ринку;
    - Ринку з мінливою конкуренцією;
    - Зарегульованому ринку;
    - При монополії.
    •    Практика: формування портрета ринку Закупівлі
    •   
    Практика: календар комунікацій із Постачальниками

    Результатом цього блоку буде:

    Розробка завдань та планів їх реалізації щодо побудови взаємовідносин з гравцями на ринку Закупівлі з метою досягнення необхідних «преференцій» для нашої компанії.

    Блок 3. Рейтинги постачальників у рамках одного ринку Закупівлі:
    - Навіщо ми створюємо рейтинги і що вони нам дають із погляду управління у Закупівлях
      - Інструменти оцінки:
        - Service Level за повнотою замовлення;
        - Service Level щодо виконання Часу Поставки;
        - Рейтинг ризиків щодо можливих втрат при постачанні;
        - Рейтинг фінансової стабільності Постачальника;
        - Рейтинг критичних предметів Закупівлі;
        - Рейтинг Ризик-залежності від постачальника;
        - Рейтинг кредитування.

    Результатом цього блоку буде:

    Формування розуміння можливих рейтингів постачальників та визначення управлінських дій, залежно від рейтингу.

    Блок 4. Договору Закупівлі (що необхідно враховувати та вимагати):
    - загальна структура Договору;
      - Інкотермс-2010 та базиси поставок у Договорах. Що вибрати та як відобразити;
      - право переходу власності та перехід ризиків. Нюанси, особливості та відображення у договорах.
      - Внутрішні договори:
    - Специфікації товару у внутрішніх договорах;
    - Маркування та упаковка (в т.ч. вимоги до тари), їх опис у договорах;
    - Цінова угода: рахунок, прайс або цінова специфікація до договору;
    - Інші застереження в договорах, які вам полегшать життя;
    - Податкові накладні та штрафні санкції у бік Постачальника;
    - Накладення штрафів. Нюанси, які потрібно врахувати, якщо ми справді хочемо їх отримати;
    - Претензії та опис роботи з ними в договорах.
     - Договору ЗЕД та які особливості необхідно врахувати:
    - Законодавчі вимоги до ЗЕД Договорів
    - Мова договору
    - Цінова угода: інвойс або цінова специфікація до договору
    - Специфікації на продукт та/або маркування продукту
    - Документи з поставки та вимоги до їх форми та заповнення, передачі транспортної компанії
    - Інвойс та вимоги до нього
    - Пакувальний лист
    - Інші необхідні документи для митного оформлення та реалізації на території України
    - Вимоги до заповнення Транспортних документів та прийняття застережень перевізників
    - Повернення валюти та мінімізація ризиків штрафних санкцій
    - Оплата: витрати банків
    - Рекламації та реагування на рекламації. Компенсація втрат за визнаними рекламаціями
    - Кредит-нота та її оформлення.

    Блок 5. Планування витрат на митні процедури:
    - Собівартість DDP-склад та її планування;
      - Митна вартість (МС) як база нарахування митних платежів;
      - Транспортні та інші витрати. Особливості включення до МС;
      - Мито та акциз: як визначити для товару (код ТНЗЕД). Які документи необхідні нарахування пільгового мита (преференції);
      - країна походження та нюанси, що виникають з нею;
      - сплата ПДВ та інші платежі/збори;
      - планування дат платежів. Товари, які під Попереднє; Декларування та робота з платежами за ними;
      - Проблеми з товарами, які можуть призвести до проблем при митному очищенні. Процедури перед митним оформленням, щоб помилки не призвели до протоколів;
      - дії, якщо ви помилилися при нарахуванні митних платежів, та ціна бездіяльності;
      - Що ми маємо включити до пунктів договору ЗЕД, щоб ми пройшли митницю «гладко».

    Результатом цього блоку буде:
    - Вміння проводити розрахунок митних платежів
    - Вміння розраховувати прогнозну собівартість DDP-складу
    Розуміння можливих сценаріїв поведінки при митному очищенні, щоб уникнути зайвих витрат на митне очищення

    Блок 6. Тендерні процедури:
    - Тендер: «плюси» та «мінуси»;
      - види тендерів та їх ціна для компанії;
      – Що таке успішний тендер?
      - тендерні процедури та наскільки вони створюють конкурентне середовище;
      – Частота проведення тендерів?
      - результат тендеру: перша ціна або найкращі комерційні умови для компанії;
      - вартість капіталу та його облік при виборі переможця тендеру;
      - Формування лота закупівлі та обсягу закупівлі (вибір виходячи з економіки та ризиків)
      - правила роботи в тендерах з плаваючими факторами (курс валюти, паливний коефіцієнт тощо)
      - правила закриття тендерів та робота з ризиками.

    Блок 7. Транспортні схеми забезпечення закупівлі. Закупівлі транспортних послуг:
    - Базис поставки у договорі та вид перевезення, чий обов'язок щодо надання транспорту
     - Договори перевезення: особливості внутрішніх перевезень та міжнародних
     - Надання особливих прав «вашим» перевізникам. Чек-лист завантаження
     - відповідальність перевізників
    - Страхування перевезення: необхідність, нюанси
    - Робота з перевізним процесом: аналіз схеми перевезення та тимчасових/грошових втрат
    - робота з експедиційними компаніями
    - прийом вантажів від перевізників. Актування. Рекламації
    - претензії до перевізників
    - Автомобільні перевезення та нюанси, які необхідно врахувати (час за тахографом, сезонність пропозиції, ризики недоступності та ін.)
    - Море, авіа, ж/д

 

  • Бізнес-тренер:
    Стєпчєнков Ярослав Євгенович - Практик, експерт та консультант у галузі логістики та операційного менеджмента; проектный менеджер IPMA (D); бізнес-тренер з багаторічним досвідом проведення відкритих та корпоративних заходів.               

 

  • Регламент:
    Реєстрація  13.50-14.00
    Початок 14.00
    Перерва 16.00 - 16.15
    Завершення 18.00 (+/- 15 хвилин)

 



  • Вартість участі:
    4,800.00 грн. - за одного учасника.
    Для другого та третього учасника знижки 5% та 7% відповідно.

    У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.

  • P.S.: Ця програма передбачає можливість проведення корпоративного (індивідуального) замовлення зі спеціально розробленими прикладами та завданнями з урахуванням специфіки вашого бізнесу та рівня підготовки групи.



При реєстрації на сайті знижка -5%



 
 
ПІП:*
Компанія*:
Тел/факс:*
Моб. телефон:*
E-mail:*
 

* - Поля, обов'язкові для заповнення

 

 
 
 

Назад