Друкувати

Тренінг:

Організація процесу закупівлі та планування запасів (дистрибуційних, роздрібних та виробничих компаній)

Онлайн 11-12 і 18-19 липня

Заповнити заявку на участь

Zoom

 Онлайн тренінг "Організація процесу закупівлі та планування запасів (дистрибуційних, роздрібних та виробничих компаній)", складається з ЧОТИРЬОХ блоків, і буде проходити
  11-12 та 18-19 липня  по ЧОТИРИ години на день, з практичними завданнями
 з 14.00 до 18.00 (за Київським часом) в програмі ZOOM

 

 

  • Цільова група: керівники служб закупівлі та логістики торгових, дистрибуційних та виробничих компаній, аналітики, менеджери із закупівель, менеджери складських комплексів.

  • Завдання курсу навчання:  програма спрямована на надання комплексних знань щодо організації управління запасами, технічними та організаційними аспектами закупівель. Слухачі отримають навички аналізу історичних даних та в організації системи забезпечення запасами на основі гнучких поставок або резервних запасів.
  •  

     

 

 

  • Програма тренінга:
    Блок 1. Закупівельне середовище:
     
    - Конкурентне Середовище на ринку Закупівлі;
      - 5 сил Потера для розробки стратегії закупівлі на конкретному ринку;
      - Практика: 5 сил Потера;
      - Закупівельна сила вашої компанії на ринках;
      - SWOT аналіз закупівельної позиції вашої компанії;
      - Практика: SWOT закупівельної позиції;
      - Формування Стратегічної позиції компанії на конкретному ринку;
      - Практика: створення паспорту Стратегічної позиції Закупівлі.

    Результатом цього блоку буде:
     
    - Опрацювання аналітичних інструментів формування Стратегічної позиції Закупівлі:
      - Практичне опрацювання інструментів зі створення Стратегічної позиції

    Блок 2. Управління взаємовідносинами із постачальниками:
    - Тип ринків Закупівлі та поведінка продавців на таких ринках;
      - Управління взаємовідносинами з постачальниками: з чого вони складаються і в чому їх «плюси» для компанії;
      - Формування ваших «дивідендів» від взаємини з Постачальниками;
      - Стратегія управління взаємовідносинами з Постачальниками на:
    - Висококонкурентному ринку;
    - Ринку з мінливою конкуренцією;
    - Зарегульованому ринку;
    - При монополії.
    •    Практика: формування портрета ринку Закупівлі
    •   
    Практика: календар комунікацій із Постачальниками

    Результатом цього блоку буде:

    Розробка завдань та планів їх реалізації щодо побудови взаємовідносин з гравцями на ринку Закупівлі з метою досягнення необхідних «преференцій» для нашої компанії.

    Блок 3. Рейтинги постачальників у рамках одного ринку Закупівлі:
    - Навіщо ми створюємо рейтинги і що вони нам дають із погляду управління у Закупівлях
      - Інструменти оцінки:
        - Service Level за повнотою замовлення;
        - Service Level щодо виконання Часу Поставки;
        - Рейтинг ризиків щодо можливих втрат при постачанні;
        - Рейтинг фінансової стабільності Постачальника;
        - Рейтинг критичних предметів Закупівлі;
        - Рейтинг Ризик-залежності від постачальника;
        - Рейтинг кредитування.

    Результатом цього блоку буде:

    Формування розуміння можливих рейтингів постачальників та визначення управлінських дій, залежно від рейтингу.

    Блок 4. Договору Закупівлі (що необхідно враховувати та вимагати):
    - загальна структура Договору;
      - Інкотермс-2010 та базиси поставок у Договорах. Що вибрати та як відобразити;
      - право переходу власності та перехід ризиків. Нюанси, особливості та відображення у договорах.
      - Внутрішні договори:
    - Специфікації товару у внутрішніх договорах;
    - Маркування та упаковка (в т.ч. вимоги до тари), їх опис у договорах;
    - Цінова угода: рахунок, прайс або цінова специфікація до договору;
    - Інші застереження в договорах, які вам полегшать життя;
    - Податкові накладні та штрафні санкції у бік Постачальника;
    - Накладення штрафів. Нюанси, які потрібно врахувати, якщо ми справді хочемо їх отримати;
    - Претензії та опис роботи з ними в договорах.
     - Договору ЗЕД та які особливості необхідно врахувати:
    - Законодавчі вимоги до ЗЕД Договорів
    - Мова договору
    - Цінова угода: інвойс або цінова специфікація до договору
    - Специфікації на продукт та/або маркування продукту
    - Документи з поставки та вимоги до їх форми та заповнення, передачі транспортної компанії
    - Інвойс та вимоги до нього
    - Пакувальний лист
    - Інші необхідні документи для митного оформлення та реалізації на території України
    - Вимоги до заповнення Транспортних документів та прийняття застережень перевізників
    - Повернення валюти та мінімізація ризиків штрафних санкцій
    - Оплата: витрати банків
    - Рекламації та реагування на рекламації. Компенсація втрат за визнаними рекламаціями
    - Кредит-нота та її оформлення.

    Блок 5. Планування витрат на митні процедури:
    - Собівартість DDP-склад та її планування;
      - Митна вартість (МС) як база нарахування митних платежів;
      - Транспортні та інші витрати. Особливості включення до МС;
      - Мито та акциз: як визначити для товару (код ТНЗЕД). Які документи необхідні нарахування пільгового мита (преференції);
      - країна походження та нюанси, що виникають з нею;
      - сплата ПДВ та інші платежі/збори;
      - планування дат платежів. Товари, які під Попереднє; Декларування та робота з платежами за ними;
      - Проблеми з товарами, які можуть призвести до проблем при митному очищенні. Процедури перед митним оформленням, щоб помилки не призвели до протоколів;
      - дії, якщо ви помилилися при нарахуванні митних платежів, та ціна бездіяльності;
      - Що ми маємо включити до пунктів договору ЗЕД, щоб ми пройшли митницю «гладко».

    Результатом цього блоку буде:
    - Вміння проводити розрахунок митних платежів
    - Вміння розраховувати прогнозну собівартість DDP-складу
    Розуміння можливих сценаріїв поведінки при митному очищенні, щоб уникнути зайвих витрат на митне очищення

    Блок 6. Тендерні процедури:
    - Тендер: «плюси» та «мінуси»;
      - види тендерів та їх ціна для компанії;
      – Що таке успішний тендер?
      - тендерні процедури та наскільки вони створюють конкурентне середовище;
      – Частота проведення тендерів?
      - результат тендеру: перша ціна або найкращі комерційні умови для компанії;
      - вартість капіталу та його облік при виборі переможця тендеру;
      - Формування лота закупівлі та обсягу закупівлі (вибір виходячи з економіки та ризиків)
      - правила роботи в тендерах з плаваючими факторами (курс валюти, паливний коефіцієнт тощо)
      - правила закриття тендерів та робота з ризиками.

    Блок 7. Транспортні схеми забезпечення закупівлі. Закупівлі транспортних послуг:
    - Базис поставки у договорі та вид перевезення, чий обов'язок щодо надання транспорту
     - Договори перевезення: особливості внутрішніх перевезень та міжнародних
     - Надання особливих прав «вашим» перевізникам. Чек-лист завантаження
     - відповідальність перевізників
    - Страхування перевезення: необхідність, нюанси
    - Робота з перевізним процесом: аналіз схеми перевезення та тимчасових/грошових втрат
    - робота з експедиційними компаніями
    - прийом вантажів від перевізників. Актування. Рекламації
    - претензії до перевізників
    - Автомобільні перевезення та нюанси, які необхідно врахувати (час за тахографом, сезонність пропозиції, ризики недоступності та ін.)
    - Море, авіа, ж/д

 

  • Бізнес-тренер:
    Стєпчєнков Ярослав Євгенович - Практик, експерт та консультант у галузі логістики та операційного менеджмента; проектный менеджер IPMA (D); бізнес-тренер з багаторічним досвідом проведення відкритих та корпоративних заходів.               

 

  • Регламент:
    Реєстрація  13.50-14.00
    Початок 14.00
    Перерва 16.00 - 16.15
    Завершення 18.00 (+/- 15 хвилин)

 



  • Вартість участі:
    4,800.00 грн. - за одного учасника.
    Для другого та третього учасника знижки 5% та 7% відповідно.

    У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірник матеріалів, обговорення доповідей та обмін думками з тренером.

  • P.S.: Ця програма передбачає можливість проведення корпоративного (індивідуального) замовлення зі спеціально розробленими прикладами та завданнями з урахуванням специфіки вашого бізнесу та рівня підготовки групи.



При реєстрації на сайті знижка -5%



 
 
Прізвище:*
Ім'я по батькові*:
Тел/факс:*
Моб. телефон:*
E-mail:*
 

* - Поля, обов'язкові для заповнення

 

 
 
 

Назад



Facebook Twitter Youtube Instagram