Як збільшення продажів в інтернет-магазині, в кілька разів?
У вас є працюючий інтернет-магазин? Продажу практично на нулі, клієнтів мало і нема на що робити закупівлі?
І звичайно ж, ви хочете продавати якнайбільше. Адже головна мета, яка стоїть перед власником будь-якого інтернет-магазину, – збільшення продажів.
Я тут статтю написав про те, як отримувати клієнтів на оптові закупівлі. Читай!
Якщо ви не знаєте, з чого почати та як виділитися серед сотень інших продавців.
То я хочу поділитися з вами декількома способами збільшення продажу та підвищення прибутку вашого інтернет-магазину. Використовуючи які, ви відчуєте збільшення кількості замовлень дуже скоро.
Як збільшити продажі в інтернет-магазині?
Якщо ви хочете конкурувати в умовах ринку, що швидко зростає, то вам необхідно звертати увагу на ряд речей, які можуть здатися незначними на перший погляд.
Але саме вони зрештою впливають на успішність бізнесу загалом.
Що ж робити? Які методи і способи збільшення продажів можна задіяти? На які ідеї звернути увагу?
Щоб допомогти вам вирішити цю проблему, я вирішила зібрати 7 перевірених способів збільшення продажів в інтернет-магазині.
Доречі, ми пропонуємо для вас, відео тренінги для керівників, а також, відео Фінанси для керівників та не фінансових менеджерів, практичні поради.
Зручність користування чи юзабіліті сайту.
Перше, на що я хотіла б звернути вашу увагу, це зручність користування сайтом.
З 2009 року команда Гугл почала враховувати юзабіліті сайту при виведенні його в топ у пошуку.
Оскільки цей фактор безпосередньо впливає на конвертацію відвідувачів у клієнтів.
Від зручності користування сайтом залежить ступінь роздратування чи комфорту відвідувача. Якщо інтерфейс сайту продуманий до дрібниць, то користуватися таким сайтом буде приємно, відповідно, купувати теж.
Мені особисто не захочеться купувати товар на сайті, на якому дуже важко орієнтуватися та необхідно заповнювати складні форми реєстрації.
Я не люблю витрачати свій час на відкриття величезної кількості вкладок, які потрібно перерити, обминаючи при цьому постійний потік реклами, щоб знайти саме те, що мене цікавить.
Тож!
Проробляйте зручність користування вашого сайту.
Грамотно розроблене семантичне ядро, різні види сортувань при пошуку, зрозумілі кнопки та посилання, максимум інформації при мінімумі кліків – все це робить сайт зручним та притягуючим до себе.
При покупках товару на такому сайті користувач за мінімальний час знайде необхідне, при цьому залишатиметься в зоні комфорту, що допоможе швидше здійснити покупку та оплатити замовлення.
Адаптивний дизайн.
Ви повинні знати про те, що зараз дедалі частіше користувачі використовують мобільні пристрої для покупок через інтернет.
Зі зростанням популярності мобільних пристроїв кількість користувачів, які заходять із них на сайти, помітно збільшилася.
Тому ігнорувати їх вже не можна – це не одна-дві людини на півроку, це значна частина вашої аудиторії, і їм має бути зручно користуватися вашим сайтом (інакше вони просто підуть до вашого конкурента).
На порталі Cossa були опубліковані результати опитування "Наскільки великий попит адаптивного дизайну?", В якому брали участь понад 250 представників великого та середнього бізнесу.
За результатами анкетування було виявлено, що половина замовників сайтів, точніше 52,9% усіх опитаних, вважає мобільну/адаптивну версію базовою вимогою.
Адаптуйте дизайн вашого сайту під мобільні пристрої.
Якщо більша частина відвідувачів вашого інтернет-магазину використовує для перегляду сторінок мобільні пристрої, це може відчутно підвищити продажі.
Уявіть собі, скільки потенційного прибутку ви втрачаєте, якщо покупці йдуть з вашого магазину, тільки тому що сайтом незручно користуватися з мобільного телефону.
Сегментація цільової аудиторії.
Від того, на якій споживчій групі ваша компанія вирішить зосередити свої зусилля, залежать подальші рішення щодо властивостей товару, ціни, способів продажу та рекламних кампаній.
Наприклад, якщо ви торгуєте дитячим одягом, буде безглуздо розміщувати рекламу на сайті рок-музики.
Простіше кажучи, для того, щоб трафік сайту був цільовим, ви повинні чітко розуміти свою цільову аудиторію та способи привернення її уваги.
Налаштування каналів просування.
З пункту вище, чіткого розуміння, де знаходиться ваша ЦА, ви вже можете вибрати необхідні канали для залучення відвідувачів.
До них відносяться:
- Органічний пошук: Яндекс, Google;
- контекстна реклама: Директ, Adwords та ін:
- Соціальні мережі: Вконтакте, Facebook, Instagram, Однокласники;
- Відео-канали: Youtube, Periscope;
- ретаргетинг: Яндекс.Дірект, Google.Adwords;
- трафік із інших джерел: тематичні форуми, довідники, каталоги інтернет-магазинів.
Як бачите, для інтернет магазинів каналів трафіку велика кількість (я навела приклад, лише найголовніші), як і можливостей усередині кожного з каналів.
Розберу на прикладі: припустимо, ви займаєтеся продажем спецтехніки і майже всі ваші клієнти приходять до вас з органічного пошуку чи контекстної реклами, а ви постійно намагаєтеся використовувати просування в соціальних мережах. Має бути цілком зрозуміло, чому у вас відсутні продажі.
Соціальні мережі, можливо, якийсь трафік вам приносять, але конверсія таких відвідувачів у клієнти буде мінімальною.
Саме тому аналіз каналів просування та детальна аналітика по кожному з них дає можливість збільшити продажі в інтернет-магазині.
Використання розсилки
Ви вже маєте базу клієнтів, яка здійснила ту чи іншу покупку у вашому магазині. Всі вони знають, що вам можна довіряти (бо це так?).
Тоді не варто нехтувати шляхом розсилки. Він допоможе вам вкотре нагадати клієнтові про себе.
Щоб розсилка зацікавила потенційного покупця, не робіть надто довгим текст повідомлення.
Напишіть невеликий інформаційний лист із вашими останніми новинами. Це може бути як e-mail, так і SMS повідомлення.
Все має бути по суті. Не забувайте про заголовок, що чіпляє.
P/S: Що таке трекінг у бізнесі? А також, як збільшити продаж в роздрібному магазині? І не менш цікава стаття - Трекінг - професія майбутнього для бізнесу, і обов'язково, як збільшити продаж в інтернет-магазині в декілька разів? це дійсно будуть цікаві статті.
Статьи этой же рубрики