печать

Бізнес трекінг для управління людьми

Трекінг – технологія системного розвитку бізнесу через керовані зміни.
Мета трекінгу - підвищити ефективність компанії в умовах поточних ресурсів.
Результат – зростання цінності для клієнтів, співробітників та власника. Краще продукт, більше задоволення і вищий прибуток.

                Кому та коли буде корисний трекінг?
Коли ще немає продукту
  * Трекер допоможе вам сформулювати, перевірити та знайти робочі гіпотези про цінний для аудиторії продукт. Ви заощаджуєте ресурси на старті і швидше виходите на MVP.

  * Мікро-командам:
Разом з трекером ви оцифруєте процеси та показники, посиліть маркетинг, наймете людей та отримаєте приріст за виручкою та прибутком. Ви ростете відразу правильно, без хаосу та суєти.

Бізнес у стадії стагнації:
  * Трекер допомагає зробити аналіз бізнесу та ринку, щоб знайти ключове обмеження в системі. Саме коренева проблема вражає всі симптоми та стримує зростання. Завдання трекера - акуратно трансформувати бізнес, знайти драйвери зростання і пробити "скляну стелю"

  * Для масштабування:
Трекер допомагає вам заглянути в майбутнє та врахувати усі важливі моменти. Ви наведете порядок у ключових процесах та підготуєте систему до масштабування. Це дозволить зберегти ресурси бізнесу у фазі активного зростання та швидше вийти на бажаний прибуток.

                  Суть трекінгу - ОЦИФРУВАННЯ.

Коли говоримо про управління, отже керувати треба людьми. Але всі люди різні, у них різні посади та функції, які вони виконують. А має бути щось єдине, що поєднує їхню діяльність.

Всіх об'єднують ЦИФРИ, підрахунок ключових дій по вирві для отримання результату.

Що ви обговорюєте на щотижневих нарадах із співробітниками? Перше, що має обговорюватись, – ключові цифри підрозділу, який представляє співробітник. Без цифр дуже легко скотитися на обговорення несуттєвих питань.

У кожному підрозділі є продукт,  який виготовляється. Є параметри: витрати, кількість, термін.

1. У маркетингу - це бюджет, кількість лідів, ціна ліду по кожному каналу.
2. У продажах – це всі дії менеджерів з продажів.
3. У виробництві – це кількість вироблених продуктів за основними «виробничими постами». Пости залежать від типу виробництва, але їх можна виділити.
4. У підтримуючих підрозділах також є свої ключові цифри: кількість збоїв, простоїв, зданих звітів вчасно, сума штрафів тощо.

Для оперативного щоденного керування цифри мають заповнюватись на щоденній основі. Працюючи з керівниками, ви працюєте з тижневими цифрами, але в будь-який момент можете відкрити детальний щоденний звіт, щоб побачити, чому цифри тижня не в плані.

Коли ви маєте цифри, розмови з людьми стають предметними. Всі завдання та гіпотези сконцентровані для роботи над ключовими цифрами підрозділу та компанії в цілому.

P/S: Також рекомендуємо для Вас, дізнатись Що таке трекінг у бізнесі? І Що таке трекінг?
А також, корисні поради, такі як - Як збільшити продаж в роздрібному магазині?


Статьи этой же рубрики